شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف از ورود 2 هزار و 500 دانشجوی جدید در سال تحصیلی 1403-1402 به این دانشگاه خبر داد و گفت: از مجموع این تعداد 50 درصد از آنها دانشجوی کارشناسی و 50 درصد دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، جلیلی رئیس دانشگاه طی حکمی محمود بهمن‌آبادی را از تاریخ 1402.06.26 به عنوان «سرپرست معاونت دانشجویی» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد. همچنین جلیلی رئیس دانشگاه طی حکمی مریم کیانی را از تاریخ 1402.06.26 برای مدت دو سال به عنوان «مدیر گروه مهندسی فضایی دانشکده مهندسی هوافضا» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمستان سال 1400 رئیس جمهوری در ماموریتی به معاون اول، دستور داد که نقشه راهبردی صنعت تدوین شد، با این حال هنوز خبری از این نقشه نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای جمهوری اسلامی در مطلبی به انتقاد از موج اخراج استادان پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترسیم جایگاه داده های آب و هوا بر حکمرانی آب کشور و اهمیت نشر این داده ها بر مولفه های حکمرانی و همچنین تدوین نقشه راه توسعه زیرساخت های ملی در زمینه انتشار داده های آب و هوا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه صنعتی شریف با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت یک استاد پیشکسوت را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشگاه صنعتی شریف با صدور اطلاعیه‌ای از درگذشت یک استاد دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: وقتی شما از کلمه «تولید» استفاده می‌کنید، در این واژه دو وجه برجسته است؛ یک، تولید از اقتصاد می‌آید و وجه اقتصادی آن برجسته است. دوم، جنبه کمی و قابل شمارش بودن آن است. وقتی از تولید صحبت می‌کنید، باید قابل سنجه ریاضی و کمی باشد تا میزان آن را بسنجید. در اصطلاح «تولید علم» هر دوی این موضوعات روی علم بار شده است؛ در حالی که در سنت ما هیچ وقت با علم نه برخورد اقتصادی شده است...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر علوم درباره ادعای اخراج اساتید دانشگاه گفت: علاقه مند نیستیم که به آنها بی احترامی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامرضا ظریفیان گفت: بازتاب مهاجرت میان نیروی ناراضی توانمند به مراتب خطرناک‌تر از سایر گونه‌های مهاجرت است. این نیروی ناراضی مهاجر، می‌تواند واقعیت‌های دیگری از ایران در کشور مقصد بازتاب دهد. در واقع این نیرو به دلیل توانمندی که دارد، به دلیل علم و دانشی که دارد، ضربات کوبنده‌تری بر پیکره نظام حکمرانی داخلی وارد می‌سازد. غلامرضا ظریفیان گفت: بازتاب مهاجرت میان نیروی ناراضی توانمند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیأت‌های مذهبی همزمان با ایام پایانی ماه صفر مصادف با وفات حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری برگزار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در جمع اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت: رویه‌های قانونی دانشگاه تحت تاثیر غوغا سالاری و فشار رسانه‌ای قرار نخواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی؛ مسئله نشریات مکتوب و کاغذی که عنصر جدایی ناپذیر فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دوران معاصر بوده و پای ثابت اظهار مواضع دانشجویان و ابزاری بوده برای تبیین در مراحل پرفراز و نشیب، حالا با چالشی جدی در قالب نشر محتوا مواجهه است. ما در عصر انفجار اطلاعات هستیم و در دام سراب آگاهی ایجاد شده در اثر دسترسی به اقیانوس کم عمق اخبار شبکه‌های...

خبرگزاری مهر

براساس تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، کلاس‌های نیمسال اول نیز دوشنبه 3 مهر آغاز می شود. ترمیم و ثبت‌نام با تاخیر نیز از روز دوشنبه 10 مهر آغاز و تا یکشنبه 16 مهر ادامه دارد.