شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه تهران در ترم جدید به علی اصغر حدادیان نایینی معروف به سعید حدادیان، واحد تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد برای تدریس داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: دانشگاه تهران در ترم جدید به علی‌اصغر حدادیان نایینی معروف به سعید حدادیان، واحد تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد برای تدریس داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ادامه‌ی خبرهای اخراج بخشی از اساتید دانشگاه‌ها، سعید حدادیان، مداح معروف، استاد ادبیات دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد شد.

وب‌گاه عصر ایران

سعید حدادیان، مداح معروف، استاد ادبیات دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد شد. ادبیات در کارشناسی ارشد چند شاخه می‌شود، از جمله ادبیات حماسی، ادبیات غنایی و ادبیات پایداری. حدادیان قرار است درس «تحلیل متون نظم پایداری» را تدریس کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام مرحله نوزدهم طرح تسهیلات قرض الحسنه اسکان دانشجویان دانشگاه شریف ازسوی کانون رفاه دانشجویان شریف آغاز شد. این طرح جایگزین اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شریف است که دانشجویان ساکن خوابگاه می‌توانند با دریافت این تسهیلات که شامل تمام مقاطع تحصیلی است اقدام کنند. طرح 1: سقف تسهیالت در این طرحی ک میلیارد و پانصد میلیون (1.500.000.000)...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم میهن در یادداشتی به ادعاهای اخیر رئیس دانشگاه تهران پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: اخراج دکتر شریفی زارچی از دانشگاه صنعتی شریف چنان به مثابه یک لکه ننگ بر دامان و سیمای مرتکبان آن نشسته است که زین پس هر چه در باب پیشرفت‌های علمی و احترام به نخبگان و تلاش برای جذب کوچندگان در بوق و کرنا کنند به ریشخند گرفته خواهد شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابلاغ تشکیل سازمان پدافند غیرعامل: محمد‌باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد. / ایسنا

وب‌گاه خبر آنلاین

استادی که دانشگاه صنعتی شریف خواستار قطع همکاری با او است، رئیس کمیته‌ای شد که بالاترین مرجع علمی المپیاد کامپیوتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی شریفی زارچی استادی که دانشگاه شریف به تازگی با او قطع همکاری کرد به یک موفقیت بین المللی دست یافت

خبرگزاری مهر

با اعلام عدم تمدیدِ قراردادِ عضو پیمانی هیئت علمی دانشگاه شریف «علی شریفی زارچی» که در ناآرامی‌ها و اغتشاشات سال گذشته چهره‌ای شناخته شده به شمار می‌آمد؛ فشارها بر محمدرضا عارف زیاد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: قطع همکاری با معدودی از اساتید پیمانی که در اجرای قوانین حاکم بر جذب اعضای هیأت علمی و مراعات استانداردهای علمی - پژوهشی و البته در معدود مواردی نیز برای جلوگیری از تکرار رویه خشونت‌بار و ترویج درگیری در حوادث سال گذشته، بهانه این هیاهوگری و اتهام‌زنی شده است و به این ترتیب مدعیان دفاع از آزادی و غیرامنیتی بودن دانشگاه، آن را وجه‌المعامله مطامع سیاسی خود قرار داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف به موجب مجوز ستاد کل نیرو‌های مسلح برای نیاز‌های آموزشی و پژوهشی و فناوری خود در سال 1402 در قالب سهمیه تخصیص یافته تعدادی مشمول به صورت امریه جذب می‌کند. براین اساس، داوطلبان باید حداقل در یک مقطع تحصیلی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف بوده و پذیرش نهایی براساس مصاحبه حضوری و گزینش عمومی صورت می‌گیرد، اسامی پذیرفته شدگان پس...

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی شریف به موجب مجوز ستاد کل نیروهای مسلح برای نیازهای آموزشی و پژوهشی و فناوری خود در سال 1402 در قالب سهمیه تخصیص یافته تعدادی مشمول به صورت امریه جذب می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه صنعتی شریف به موجب مجوز ستاد کل نیروهای مسلح برای نیازهای آموزشی و پژوهشی و فناوری خود در سال 1402 در قالب سهمیه تخصیص یافته تعدادی مشمول به صورت امریه جذب می‌کند.