شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین نشست کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی و هشتاد و پنجمین رویداد سیاستی شریف با همکاری اندیشکده صنعت و توسعه پایدار برگزار می‌شود. این نشست با عنوان نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشو و با محور #اقتصاد#مناطق_آزاد روز دوشنبه 20 شهریور ساعت 15 الی 17 به صورت مجازی برگزار می شود. مناطق آزاد محدوده‌هایی هستند که با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمارها حکایت از آن دارد که در اقتصاد ایران، روند سرمایه‌گذاری که منجر به ایجاد دارایی‌های فیزیکی می‌شود مطلوب نبوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه تهران در اطلاعیه ای به خبرسازی های اخیر درباره همکاری و یا عدم همکاری با اساتید حق التدریس این دانشگاه پاسخ داد و تاکید کرد که طی دو سال اخیر هیچ موردی مبنی بر "اخراج هیات علمی" در دانشگاه تهران رخ نداده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهام میقانی، استاد دانشکده هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، از اخراجش از این دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس معتقد است لیست اسامی اساتید اخراجی جعلی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی شریفی زارچی پاسخ عبدالله گنجی را داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی شریفی زارچی استاد دانشگاه شریف که اخیرا از این دانشگاه اخراج شد، پاسخ عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای اصولگرا را در شبکه ایکس داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حالا شریفی زارچی در واکنشی به عبدالله گنجی نوشته که: «سال 91 نامزد شدم، رای نخست را آوردم. سال 97 یکی از استادان فعلی دانشگاه Waterloo مرا به عنوان نامزد معرفی کرد، رای نخست را آوردم و به عنوان رییس کمیته هم انتخاب شدم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بعد از آن‌که علی شریفی زارچی توسط هیات جذب دانشگاه صنعتی شریف از این دانشگاه کنار گذاشته شد، این استاد دانشگاه در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) از انتخاب خود به‌عنوان رئیس بالاترین مرجع علمی المپیاد جهانی کامپیوتر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی شریفی زارچی پاسخ عبدالله گنجی را داد.

وب‌گاه عصر ایران

در دوران اصلاحات بنا بود اتحادیه دانشگاهیان در ایران ایجاد شود. در کنفرانسی تجارب خود را از اتحادیه‌های دانشگاهی اروپایی بیان کردم. توصیه من این است که دانشگاهیان در مقابل اخراج‌ها پشتیبان یکدیگر باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش وزارت علوم، 5 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها صرفا از پست مدیریتی خود استعفا داده‌اند یا جابه‌جا شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از خبرهای مربوط به اخراج استاد شریفی زارچی روزنامه کیهان درباره او مطلبی منتشر کرد، حالا دانشگاه صنعتی شریف پاسخی دراین‌باره منتشر کرده که متن آن در ادامه آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف به روزنامه کیهان واکنش نشان داد

وب‌گاه عصر ایران

کیهان نوشت: در خصوص فردی مثل شریفی زارچی که در ایام اغتشاشات با اظهارنظر‌ها و توئیت‌های تحریک‌آمیز و دور از شأن یک مدرس دانشگاه تبدیل به یک لیدر آشوب در محیط دانشگاهی شده بود، باید در همان ایام با صراحت حکم به اخراج داده می‌شد چرا که کسی که جایگاه اشغال شده استادی را ابزاری برای تحریک و ایجاد بلوا در دانشگاه و به جان هم انداختن دانشجویان کند قطعا صلاحیت ادامه مسندی، چون استادی دانشگاه...