شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان نوشت: این افراد در دوره تصدی خود و همفکرانشان شدیدترین خالص‌سازی‌ها در محیط دانشگاه و اخراج اساتید ناهمسو و دیکتاتوری علمی و تزریق افراد فاقد صلاحیت را در کارنامه دارند، اما اکنون با هدف زمینه‌سازی به هم زدن جو دانشگاه‌ها فریبکارانه مدعی دفاع از دانشگاه شده‌اند. کسانی که تحمل منتقد و چهره‌های جوان و اساتید پیشکسوت انقلابی را ندارند، اما از آشوبگران در دانشگاه دفاع می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: عضو هیئت علمی دانشگاه قم محمدرضا اباذری که در ایام کرونا به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده جزو لیست اساتید اخراج شده از دانشگاه توسط اصلاح طلبان قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر علی شریفی زارچی نوشته حراست وزارت آموزش و پرورش با عضویت او در کمیته علمی کامپیوتر ایران مخالفت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

دانشگاه صنعتی شریف از بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) دستیار آموزشی می‌پذیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها برخی رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب هم‌نوا با رسانه‌های معاند با اسم رمز «اخراج اساتید دانشگاه» مشغول متهم کردن دولت به سیاسی‌کاری هستند، اما کارنامه دیکتاتوری علمی خود آنها خواندنی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید حدادیان، مداح معروف که روزگاری حامی تمام قد محمود احمدی‌نژاد بود و بعد تبدیل به مخالف سرسخت او شد، حال دو سالی است که داعیه حمایت از ابراهیم رئیسی را دارد و سهم خوبی از این حمایت گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قطع همکاری با برخی اساتید به دلایل علمی و آموزشی این روزها موجب شد تا اظهارنظرهای غیرواقع در جامعه گسترش یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالله گنجی با انتشار توئیتی به سمت جدید استاد اخراجی دانشگاه شریف واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی شریفی‌زارچی به عنوان رییس کمیته علمی المپیاد جهانی کامپیوتر انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی شریفی‌زارچی، رییس کمیته علمی المپیاد جهانی کامپیوتر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف شناسایی نیازها و ضرورت‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، خلاق و استارت‌آپی دارای محصولات و خدمات ویژه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین «رویداد همکاری فناورانه در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین» به همت صندوق نوآوری در تاریخ 23 مردادماه جاری برگزار شد. در این رویداد و نمایشگاه، دستاوردهای 51 شرکت دانش‌بنیان...

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالله گنجی در توئیتی به توئیتی استاد اخراج شده دانشگاه شریف درباره یک موفقیت جهانی اش واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: ابوریحان بیرونی میگوید همانگونه که ما آدمیان تنها می‌توانیم چند ضلعی‌های منتظم خاصی مانند 4،5،6 یا 18 ضلعی منتظم را به سادگی و بدون ابزار خاصی ترسیم کنیم، طبیعت هم در انتخاب تعداد گلبرگهای گلها، همین راه ساده را می پیماید و گویی خداوند همان شعوری را که به انسان ها عطا کرده، به طبیعت هم داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مجلس گفت: می‌دانم و مطمئنم تمامی پزشکان و تحصیل‌کردگان که ایران را ترک می‌کنند تمایل قلبی‌شان ماندگاری در کشور است اما شرایط اقتصادی خودشان را در نظر می‌گیرند و اقدام به مهاجرت می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

علی شریفی زارچی به عنوان رییس کمیته علمی المپیاد جهانی کامپیوتر انتخاب شد.

وب‌گاه گسترش

دانشگاه تهران در ترم جدید به علی‌اصغر حدادیان نایینی معروف به سعید حدادیان، واحد تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد برای تدریس داده است.