یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سورنا ستاری معاون روحانی با حکم رئیس دانشگاه شریف به «مشاور عالی امور توسعه» دانشگاه صنعتی شریف انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سورنا ستاری در حکمی به عنوان «مشاور عالی امور توسعه» دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف در حکمی «سورنا ستاری» را به عنوان مشاور عالی در امور توسعه این دانشگاه منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ابراهیم رئیسی در واکنش به اخراج اساتید دانشگاه در نشست خبری روز سه شنبه بر پیگیری موارد کمیته انضباطی از طریق وزیر علوم تاکید کرد و گفت: اگر افراد نادری بخواهند قانون شکنی کنند دانشگاه نباید اجازه دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در حکمی سورنا ستاری را به عنوان «مشاور عالی امور توسعه» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه شریف، رئیس دانشگاه شریف در حکمی سورنا ستاری را به عنوان «مشاور عالی امور توسعه» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد. جلیلی در متن این حکم آورده است: «برادر گرامی، جناب آقای دکتر سورنا ستاری سلام علیکم. دانشگاه صنعتی شریف در طول تاریخ پر افتخار خود همیشه منشاء اثر و ارزش‌آفرینی در جنبه‌ها و شئون مختلف برای کشور بوده است. بی‌شک یکی...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه در حکمی دکتر سورنا ستاری را به عنوان «مشاور عالی امور توسعه» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

وب‌گاه الف

روایت‌های متفاوت و اختلافاتی که پیرامون موضوع «علی شریفی‌زارچی»، استاد دانشگاه شریف وجود دارد ایجاب می‌کند که طرفین ماجرا در تریبونی آزاد، مطالب و مستندات خود را به‌صورت شفاف بیان کنند تا از شبهه‌افکنی‌ها و آشفته‌شدن افکار‌عمومی جلوگیری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزاد ارمکی، استاد دانشگاه تهران می‌گوید: خالص‌سازی به دانشجویان هم می‌رسد / رئیسیون ضعیف‌ترین نیروها در تاریخ ایران هستند / اخراج اساتید تصرف موقعیت‌ها و منابع است و با آنچه در سال 59 و 88 رخ داد، متفاوت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین ثابتی مجری جنجالی شبکه افق در انتخابات مجلس شورای اسلامی1402 ثبت نام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از اساتید دانشگاه‌ها به رغم حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران، اما نه به خاطر مواضع سیاسی بلکه به خاطر حمایت از ازدواج سفید، نداشتن صلاحیت علمی قطع همکاری شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درمورد قطع همکاری با یک استاد دانشگاه صنعتی شریف توضیحاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی شمسی پور درباره فراخوان جذب اعضای هیات علمی جدید وزارت علوم توضیحاتی مطرح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باید منتظر یک پاکسازی بزرگ در دانشگاه‌ها و تغییر کامل نسل اساتید باشیم؛ تغییر نسلی که بر اساس آن صرفا اساتیدی امکان راهیابی به دانشگاه‌ها را دارند که از یک تفکر خاص باشند. قطعا چنین اتفاقی جامعه دانشگاهی کشور را از حالت پویا به یک حالت بسته و دگم تبدیل خواهد کرد؛ از چنین دانشگاهی انتظار تولید علم و ظهور تفکر جدید انتظاری عبث و بیهوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت علوم گفت: این فرد توسط هیات اجرایی جذب دانشگاه فاقد شرایط لازم تشخیص داده شد و نامه قطع همکاری وی به وزارت علوم ارسال شده است. تصمیم بعدی از اختیار دانشگاه خارج است.