شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محمدرضا تاجیک می‌گوید: تجربه نشان می‌دهد که اساتید و دانشجویان سمپاتی که به دانشگاه تزریق می‌شوند، ممکن است در ابتدا دارای منش و هویت و مواضع ایدئولوژیک خاصی باشند، و سرشار از عصبیت باشند، اما این سنگ‌های خارا به مرور زمان و بعد از چند ترم، صیقل می‌یابند و تیزی‌های آنان گرفته می‌شود و بعد از مدتی تبدیل به کسانی می‌شوند که باید به اخراجشان اندیشید.

وب‌گاه عصر ایران

احتمالا پاسخ این است که در نگاه جماعتی هر که در هر جایگاه ابتدا باید کرنش و اعلام وفاداری کند تا نان او را نبُرند. بسیار خوب! دیگر چرا دم از فرهنگ ایران و حسین بن علی می‌زنند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی 1402-1403 دانشگاه شریف می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش دانشگاه به نشانی edu.sharif.edu روی لینک "دریافت شماره دانشجویی با ارائه کد ملی" و با وارد کردن کد ملی، شماره دانشجویی خود را دریافت کنند. سپس با مراجعه مجدد به سامانه آموزش، شماره دانشجویی خود را به عنوان شناسه کاربر و کد ملی را به عنوان رمز عبور وارد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری متفاوت از نماینده مجلس در حالی که موشک انتحاری به دست گرفته است در فضای مجازی دست به دست می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیوا قاسمی‌پور بیان کرد: اساتید سرمایه اجتماعی این مملکت هستند، این مملکت به عنوان افرادی که نخبه این مملکت هستند، برایشان هزینه داده است و خودشان زحمت کشیده‌اند. لذا امروز به دلیل دعواهای سیاسی نمی‌توانیم این افراد را فدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: شیوا قاسمی‌پور دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس در خصوص ورود دو مجری صداوسیما به دانشگاه شریف به عنوان استاد، اضافه کرد: در این مورد نگران هستم.

وب‌گاه مشرق نیوز

8 سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با 2 سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این 2 سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سابقه قبلی شریفی زارچی به وضوح نشان می‌دهد که این به‌اصطلاح استاد علاوه بر اخراج باید به جرم اقدامات هم‌سو با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و اعتراف صریح به اخلال در سیستم مقابله با کرونا و... محاکمه نیز بشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی ربیعی در یادداشت امروز خود در اعتماد به ماجرای اخراج استادان دانشگاه پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی نه پل زد و نه دیوار ساخت. او و دولتمردانش در این بیست ماه، خندقی که طی هشت سال توسط آقای روحانی و مدیرانش بین مردم و مسئولین حفر شده بود را با مسئولیت‌پذیری، خدمت‌رسانی، موقعیت‌شناسی و در یک کلام کار شبانه‌روزی نسبتا ترمیم کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

ثبت نام دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از 18 شهریور آغاز می‌شود و دانشجویان تمامی مقاطع این دانشگاه از سوم مهر در کلاس‌های درس حضور می‌یابند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دریاچه ارومیه رسما خشک شده است. نتایچ یک پژوهش دانشگاه شریف می‌گوید تراز دریاچه ارومیه به پایین‌ترین سطح در60 سال گذشته رسیده است مرگ دریاچه فرا می‌رسد؟ شرایط دریاچه ارومیه به بحرانی‌ترین وضعیت خود رسیده است

وب‌گاه عصر ایران

حسن روحانی در پاسخ به این سؤال که آیا اخراج اساتید دامنه مهاجرت‌ها را هم گسترش می‌دهد؟ گفت: بله؛ باعث گسترش مهاجرت می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان با حمله به شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف اتهاماتی تند و عجیب به این استاد دانشگاه وارد کرد و به نوعی حتی زمینه سازی برای بازداشت و محاکمه این چهره دانشگاهی را کلید زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه تندروی کیهان علیه یک استاد اخراج شده دانشگاه درخواست عجیبی را مطرح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس جدول زمان‌بندی و اطلاعیه راهنمایی ثبت‌نام ترم جدید که از سوی اداره آموزش دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد، دانشجویان باید طبق زمان‌بندی اعلام شده به سایت my.edu.sharif.edu مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. بر این اساس ثبت نام دانشجویان کارشناسی‌های ورودی 98 به قبل و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ورودی 1400 به قبل باید در تاریخ شنبه 18...