یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، پیرو انتشار خبر «خاتمه همکاری یکی از اعضای هیئت علمی پیمانی دانشگاه صنعتی شریف»، روابط عمومی دانشگاه، بنا به وظیفه‌ای که در جهت آگاه‌سازی افکار عمومی به‌عهده دارد، اعلام می‌نماید: آقای علی شریفی زارچی از سال 1395 همکاری خود را به‌عنوان عضو هیئت علمی پیمانی با دانشگاه شروع کردند و سقف پنج دوره سالانه عضویت پیمانیِ...

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای درباره قطع همکاری با شریفی زارچی نوشت: هیچ اقدامی از جانب ایشان برای پیگیری تبدیل وضعیت استخدامی و ارائه پرونده مستندات علمی مورد نیاز صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به حواشی قطع همکاری با یکی از اساتید اعلام کرد: اتهامات و هجمه‌ها علیه این نهاد علمی که باعث تحت‌الشعاع قراردادن روند جاری فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آن می‌شود، مردود است و انتظار می‌رود از دامن‌زدن به حواشی یا بیان مطالب غیرمستند که باعث انحراف افکار عمومی و صدمه‌دیدن سرمایه‌های علمی کشور می شود، پرهیز شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، پویش ملی «سوغات اربعین» با هدف به تصویر کشیدن ابعاد مختلف راهپیمایی اربعین، اجتماع عظیم مسلمانان جهان، و ایجاد پیوند میان افرادی که امکان حضور در مراسم اربعین را ندارند برگزار می‌شود. در این پویش فعالان فضای مجازی میتوانند به راوی سفر اربعین تبدیل شده و روایت‌های خود را از راهپیمایی اربعین در سفر کربلا...

خبرگزاری مهر

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف پیرو انتشار خبر «خاتمه همکاری یکی از اعضای هیئت علمی پیمانی دانشگاه صنعتی شریف» اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه این دانشگاه استاد اخراجی ندارد، گفت: ممکن است فردی به دلایل شخصی از ادامه همکاری با دانشگاه استعفا کند اما موردی مبنی بر اینکه ما فردی را به دلایلی اخراج کنیم یا خاتمه کار وی را اعلام کرده باشیم، نداریم.

خبرگزاری مهر

پویش ملی «سوغات اربعین» با هدف به تصویر کشیدن ابعاد مختلف راهپیمایی اربعین، اجتماع عظیم مسلمانان جهان و ایجاد پیوند میان افرادی که امکان حضور در مراسم اربعین را ندارند برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در یادداشتی که در خبرانلاین منتشر شد به روند اخراج استادان دانشگاه ها اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجری برنامه جهان آرا که این روزها همزمان با اخراج اساتید، جذب دانشگاه شریف شده است از نزدیکی فکری خود به سعید جلیلی دفاع کرد.

وب‌گاه عصر ایران

امیرحسین ثابتی با تایید پیروی از نگاه سعید جلیلی گفت: در حوزه تاریخ شفاهی کار کرده‌ام، چند سال در مرکز اسناد انقلاب اسلامی در حوزه تاریخ پژوهشگری کرده‌ام، بسیاری از اسناد تاریخی را خوانده‌ام و حدود یک‌سالی هم هست که یک کتابفروشی تخصصی در حوزه تاریخ و سیاست تاسیس کرده‌ام و بخش زیادی از وقتم را صرف این کار کرده‌ام.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجری برنامه جهان آرا که این روزها همزمان با اخراج اساتید، جذب دانشگاه شریف شده است از نزدیکی فکری خود به سعید جلیلی دفاع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه این دانشگاه استاد اخراجی ندارد، گفت: ممکن است فردی به دلایل شخصی از ادامه همکاری با دانشگاه استعفا کند اما موردی مبنی بر اینکه ما فردی را به دلایلی اخراج کنیم یا خاتمه کار وی را اعلام کرده باشیم، نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در حکمی سورنا ستاری را به عنوان «مشاور عالی امور توسعه» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.