سه‌شنبه 1 خرداد 1403

داوود رشیدی

داوود رشیدی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر دیده نشده از پسر دانشمند داوود رشیدی را رد ادامه مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

منوچهر آذری باور دارد اگر چارلی چاپلین نابغه سینمای جهان بود، علی حاتمی هم نابغه سینما ایران بود.

وب‌گاه عصر ایران

با این که 27 سال از مرگ علی حاتمی می گذرد او تازه هفتاد و نُه ساله شده و همین نشان می‌دهد چقدر زود از دست رفت و اگر می‌ماند و می پایید در این 27 سال چه اثرها می‌توانست بر جای گذارد.

وب‌گاه عصر ایران

کارگاه «انتقال تجربه فیلمسازی» با حضور مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان عصر روز 14 مرداد ماه برای اعضاء باشگاه مخاطبان موزه سینما در سالن فردوس این مجموعه فرهنگی تاریخی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان «شیر سنگی» گفت: امیدوارم بازیگران جوان به جز بازیگری، از بزرگانی مانند علی نصیریان، جمشید مشایخی، داوود رشیدی، عزت‌الله انتظامی و محمدعلی کشاورز، اخلاقیات را بیاموزند.

خبرگزاری دانشجو

کارگاه «انتقال تجربه فیلمسازی» با حضور مسعود جعفری‌جوزانی نویسنده و کارگردان عصر روز گذشته برای اعضاء باشگاه مخاطبان موزه سینما در سالن فردوس این مجموعه فرهنگی تاریخی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «پس از سال‌ها وقفه در تولید تله‌تئاتر، این گونه‌ی مغفول بازمی‌گردد»؛ این جمله را از دو سال قبل و پس از 10 سال وقفه در ساخت نمایش‌های تلویزیونی، هر از گاهی از سوی مسوولان صداوسیما می‌شنویم؛ اما اینکه اساسا این وعده چقدر عملیاتی شده است، مروری آماری بر تعداد تولیدات و همچنین کیفیت آنها در این مدت، خود گویای امر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: 15 ماه پیش آقای رئیسی قولی به یکی از همکاران ما دادند که هنوز خبری از آن نیست؛ آقای رئیس جمهور ما را دریابید.

وب‌گاه عصر ایران

داریوش ارجمند با گلایه از عدم تحقق بودجه‌ای که قرار بود به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت تعلق گیرد گفت: مرد است و قولش. قرآن می‌گوید به عهد خود وفا کنید اما 15 ماه پیش آقای رئیس جمهور قولی به یکی از همکاران ما دادند که هنوز خبری از آن نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: 15 ماه پیش آقای رئیسی قولی به یکی از همکاران ما دادند که هنوز خبری از آن نیست؛ آقای رئیس جمهور ما را دریابید.

وب‌گاه عصر ایران

سپند امیر سلیمانی در توضیح تاثیر پدرش بر بازیگری او بیان کرد: هنوز آدم هایی هستند که در اینستاگرام من می نویسند که «برو پی کارت اگر پدرت بازیگر نبود که بازیگر نمی شدی».

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: بازیگر مجموعه نمایشی «قهوه تلخ» گفت: هنوز آدم‌هایی هستند که در اینستاگرام من می‌نویسند «برو پی کارت اگر پدرت بازیگر نبود که بازیگر نمی‌شدی».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع و خاکسپاری اسماعیل سلطانیان، هنرمند پیشکسوت، جمعه ساعت 10 صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: «فخری خوروش» درحالی طی ساعات اخیر، چشم از جهان فرو بست که به تراز بالایی از تخصص در مسیر آنالیز نقش‌های متفاوت رسیده بود و موفق شد تا کارنامه پرباری از خود به یادگار بگذارد.

خبرگزاری تسنیم

صحنه مراسم نماز بارانِ "ولایت عشق" با 3000 هنرور فیلمبرداری می‌شد، پایِ مهدی فخیم‌زاده آسیب دید؛ معجزه‌ای که فرخ نعمتی بازیگر نقش امام رضا (ع) هنوز با گفتنش حلقه‌ای از اشک در دیدگانش شکل می‌گیرد و محمد صادقی که نقش مأمون عباسی را ماندگار می‌داند.