جمعه 28 اردیبهشت 1403

داوود رشیدی

داوود رشیدی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز نشست خبری با حضور مرضیه برومند مدیرعامل «خانه سینما»، محمدمهدی عسگرپور رئیس هیأت مدیره و کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی این نهاد صنفی، در محل خانه سینما برگزار شد. در ابتدای این نشست مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما با اشاره به برگزاری نخستین نشست خبری خود با اهالی رسانه گفت: در ابتدا که آمده بودم هیجان‌زده بودم که هر چه سریع‌تر با خبرنگاران...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: خرداد 1402 بیش از 60 اثر نمایشی مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتر در رده سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال روی صحنه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به بهانه سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر نگاهی داریم به آثار سینمایی و تلویزیونی مطرحی که در حوزه دفاع مقدس ساخته شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین علم‌الهدی درباره اکران فیلم خارجی گفت: اگر تمام آداب فیلم‌های نمایشی بدون هیچ اختلالی اتفاق بیفتد که خودمان هم می‌دانیم چنین چیزی رخ نخواهد داد، دست‌کم اکران فیلم‌ها را همزمان با کشورهایی مثل امارات و عراق و عربستان و... آغاز کنیم. می‌توانیم به اکران فیلم‌های خارجی در ایران امیدوار باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر حسین علم‌اهدی معتقد است ما برای اکران فیلم خارجی در ایران دو مانع اصلی داریم، سانسور و مشکلات حقوقی، مسئله ممیزی فارغ از مسائل حقوقی، سینمای ایران را با مشکلات کاملا جدی مواجه کرده است. به طور مثال فیلم هندی اگر رقص داشته باشد، اجازه اکران آن وجود ندارد، با این وضعیت چگونه می‌خواهیم مخاطب را بازگردانیم؟ با این مکانیزم‌های دستوری مشکلی از سینما حل نمی‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

حاجی‌پور با بیان اینکه رضا حداد به دلیل سکته قلبی در منزلش از دنیا رفته است، گفت که هنوز اطلاعاتی درباره مراسم تشییع و خاکسپاری مشخص نیست

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: منوچهر علیپور بازیگر پیشکسوت می‌گوید تئاتر تصفیه‌کننده وجود آدم‌هاست و دنیای کاملا متفاوتی نسبت به سینما دارد. او از این‌که این روزها جوانان بااستعداد و تحصیل کرده زیادی در تئاتر ایران حضور دارند، ابراز خوشحالی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شورای ششم در ماه‌های نخست فعالیت‌اش نام چهار چهره ادبی بزرگ را از خیابان حجاب حذف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خودکشی کیومرث پوراحمد که اظهارنظرهای مختلفی را در پی داشته، حامل نکته جالبی بود. برخی هنرمندان و رسانه‌های جریان اصلاحات سعی داشتند فعل خودکشی که یک فعل حرام و گناه کبیره است را تقلیل دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سومین باری که با پوراحمد مصاحبه کردم، باز مصاحبه برای سایت عصر ایران بود و موضوع مصاحبه نیز مسعود فراستی بود. پوراحمد در آن مصاحبه به قدری از فراستی انتقاد کرد که ترجیح دادم مصاحبه را منتشر نکنم.

وب‌گاه عصر ایران

به هر حال مصاحبه هنوز منتشر نشده است و شاید روزی در عصر ایران بشود؛ دیر یا زود. از جمله حرف‌های در آن مصاحبه این بود که: فراستی بابت فیلم "اتوبوس شب" تلاش کرد من را به سازمان مجاهدین خلق وصل کند! (نقل به مضمون)؛ ظاهرا در یکی از دانشگاه‌های کشور یا شاید هم جایی دیگر، جلسه نقد فیلم با حضور فراستی و پوراحمد برگزار شده بود و فراستی حسابی به فیلم تاخته بود و پوراحمد هم پاسخ‌های تند و تیزی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: بهرام ابراهیمی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، رادیو، سینما و تلویزیون با بیان اینکه بسیار خوب است که در هر شرایطی نمایش روی صحنه می رود، گفت تئاتر حتی برای یک ساعت هم نباید تعطیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود بصیری بازیگر پیشکسوت گفت: چند وقت پیش برای تله تئاتری در یکی از شبکه های تلویزیون با من تماس گرفتند ولی نپذیرفتم در واقع تا وقتی آقای جبلی رئیس صدا و سیما باشد، تلویزیون به درد من نمی‌خورد و در آن کار نمی‌کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: محمود بصیری گفت: اکنون تلویزیون ما تقریباً چهل کانال دارد اما متأسفانه چهل ثانیه برنامه خوب در آن نمی بینید. لذا چه خوب که در این شرایط خودم را در این برنامه ها نمی‌بینم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال گل پامچال داستان دختری به نام لیلا را روایت می‌کند او در جنوب ایران زندگی میکند.