شنبه 8 اردیبهشت 1403

درآمد ماهانه یک روحانی در تهران چقدر است؟+ جزئیات

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
درآمد ماهانه یک روحانی در تهران چقدر است؟+ جزئیات

سرپرست سابق اداره اوقاف غرب تهران در برنامه ی اینترنتی «ای کاش» به سؤال مجری برنامه، محمدرضا یزدان پرست درباره ی میزان درآمد یک روحانی در تهران پاسخ داد. حجت الاسلام عبدالمهدی هاشمی گفت «99 درصد روحانیون وضعی پایین تر از سطح معمولی دارند». وی همچنین گفت با توجه به اینکه کارشناس فرهنگی یکی از ادارات است، حقوق ماهیانه ی کارمندی او به 15 میلیون تومان می رسد، با این حال، این تنها منبع درآمد...

حجت الاسلام عبدالمهدی هاشمی گفت «99 درصد روحانیون وضعی پایین تر از سطح معمولی دارند».

وی همچنین گفت با توجه به اینکه کارشناس فرهنگی یکی از ادارات است، حقوق ماهیانه ی کارمندی او به 15 میلیون تومان می رسد، با این حال، این تنها منبع درآمد او نیست و او از دیگر فعالیت های روحانیون مانند روضه خوانی یا خواندن خطبه عقد نیز درآمد دارد.

درباره برنامه «ای کاش»

«ای کاش» یک برنامه ی گفتگو محور اینترنتی است که پخش خود را از اواخر مهر ماه 1402 آغاز کرده و از طریق یوتیوب و آپارات قابل تماشا است.

در توضیح این برنامه آمده: «محتوای "ای کاش..."، به آرزومندی های آدم ها و تجربیات شان مربوط است تا این تجربه ها بدون تحکم، تحمیل و قضاوت به نسل های جوان تر، منتقل شود. لوگوی برنامه هم با اِلمانِ قاصدک که همان الفِ آغازین ای کاش است، به همین آرزومندی‌ها مربوط است.»

اجرا و تهیه کنندگی تاک شوی «ای کاش» را محمدرضا یزدان پرست، روزنامه نگار و مجری پیشین تلویزیون برعهده دارد.

آخرین حضور محمدرضا یزدان پرست در تلویزیون به آبان 1401 بازمی گردد. او در آن زمان اجرای برنامه ی «حال خوب» شبکه سلامت سیما که به مباحث مربوط به سلامت روان و مسائل اجتماعی اختصاص دارد را برعهده داشت اما یکباره مجری دیگری جایگزین او شد.

پس از طولانی شدن غیبت یزدان پرست در این برنامه، گمانه زنی هایی درباره ی استعفا یا اخراج این مجری از صدا و سیما مطرح شد. مدتی بعد ادعا شد وی به دلیل خواندن شعری از نصرت رحمانی با مضمونی خاص در روز 27 شهریور 1401 در برنامه ی «حال خوب»، از صدا و سیما اخراج شده بود، موضوعی که تاکنون از سوی خود او یا مدیران صدا و سیما تأیید نشده است.

محمدرضا یزدان پرست نزدیک به 15 سال سابقه ی فعالیت در صدا و سیما دارد و اجرا در شبکه های یک و دو سیما و حضور در شبکه سه سیما و برنامه ی «عصر جدید» احسان علیخانی را تجربه کرده است.

منبع: خبرفوری

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

درآمد ماهانه یک روحانی در تهران چقدر است؟+ جزئیات 2