یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

درخشش ریکاردو هورتا برابر چشم بادامی‌ها

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
درخشش ریکاردو هورتا برابر چشم بادامی‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو. درحالی‌که هنوز 5 دقیقه از ابتدای بازی دو تیم کره جنوبی و پرتغال نگذشته بود که شاگردان "فرناندو سانتوس" موفق شدند اولین گل بازی را به ثمر برسانند. یک نفوذ از سمت چپ توسط "دیگو دالوت" مدافع باشگاه منچستر و یک پاس رو به عقب به "ریکاردو هورتا" کافی بود تا این وینگر 28 ساله باشگاه براگا با یک بغل پای دقیق دروازه "کیم سئون جو" گلر کره جنوبی را باز کند. این...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو. درحالی‌که هنوز 5 دقیقه از ابتدای بازی دو تیم کره جنوبی و پرتغال نگذشته بود که شاگردان "فرناندو سانتوس" موفق شدند اولین گل بازی را به ثمر برسانند.

یک نفوذ از سمت چپ توسط "دیگو دالوت" مدافع باشگاه منچستر و یک پاس رو به عقب به "ریکاردو هورتا" کافی بود تا این وینگر 28 ساله باشگاه براگا با یک بغل پای دقیق دروازه "کیم سئون جو" گلر کره جنوبی را باز کند.

این در حالی است که "فرناندو سانتوس " که خیالش از صعود به مرحله بعدی راحت شده در آخرین دیدار در مرحله مقدماتی دیدار سعی کرده است از بازیکنانی استفاده کند که در دو دیدار اول کمتر به خدمت گرفته شدند.

یکی از این بازیکنان "ریکاردو هورتا" است که با این گل توانست در چهاردهمین تجربه ملی خود پنجمین گل ملی خودش و پنجاهمین گل تیم ملی پرتغال را در ادوار جام جهانی به ثمر برساند.

انتهای پیام /