شنبه 29 اردیبهشت 1403

درخشش صیادمنش برای هال سیتی با پاس گل و پنالتی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
درخشش صیادمنش برای هال سیتی با پاس گل و پنالتی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های هفته بیست و ششم چمپیونشیپ انگلیس در حالی امشب پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌ها، تیم فوتبال هال سیتی با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در ترکیب ابتدایی خود از ساعت 18:30 در ورزشگاه DW مقابل تیم قعرنشین ویگان قرار گرفته است. اللهیار صیادمنش که پس از مصدومیت چهار ماهه، طی دو مسابقه اخیرشان یک حضور تعویضی در زمین داشته و یکبار هم در ترکیب هال...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های هفته بیست و ششم چمپیونشیپ انگلیس در حالی امشب پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌ها، تیم فوتبال هال سیتی با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در ترکیب ابتدایی خود از ساعت 18:30 در ورزشگاه DW مقابل تیم قعرنشین ویگان قرار گرفته است.

اللهیار صیادمنش که پس از مصدومیت چهار ماهه، طی دو مسابقه اخیرشان یک حضور تعویضی در زمین داشته و یکبار هم در ترکیب هال سیتی قرار گرفته، امشب برای دومین دیدار پیاپی از ابتدا به زمین رفت که نمایش تاثیرگذاری مقابل ویگان ارائه داد.

ستاره ایرانی هال سیتی که در نخستین بازی خود در بازگشت به میادین حضور کوتاه مدت و موثری مقابل بلکپول داشت و روی تک گلتساوی‌بخش تیمش در لحظات پایانی تاثیر گذاشت، امشب هم پاس گل اول را در جریان برتری یک نیمه‌ای مقابل ویگان به نام خود ثبت کرد.

هال سیتی در دقیقه 15 صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین شد که ارسال میشل سری به مقابل تیرک دوم و ضربه سر گریوز را مدافعان ویگان برگشت دادند، اما در برگشت اللهیار صیادمنش با تاثیرگذاری روی توپ، آن را مجددا به گریوز پاس داد تا این بازیکن گل اول بازی را به ثمر رساند.

صیادمنش در حالی توپ‌ربایی فوق‌العاده‌ای در این صحنه داشت و اجازه نداد موقعیت هال‌سیتی نیمه تمام بماند که مدافع ویگان در زمان مهار توپ این مهاجم ایرانی، روی پای او تکل زد و داور قصد داشت اعلام پنالتی کند، اما ادامه بازی و شوت گریوز که تبدیل به گل شد، کاری کرد تا داور به جای پنالتی، گل اول هال‌سیتی را به ثبت برساند.

هال سیتی در شرایطی نیمه اول بازی مقابل ویگان را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت که دوباره حضور اللهیار صیادمنش این تیم را در آستانه کسب پیروزی و صعود به رده هفدهم جدول چمپیونشیپ قرار داده است.

تیم فوتبال هال سیتی در چهار هفته ابتدایی چمپیونشیپ با بهره‌مندی از اللهیار دو تساوی و دو پیروزی داشت، ولی پس از مصدومیت او روند نزولی گرفته بود که در بازگشت دوباره صیادمنش، طی دو دیدار اخیرش یک تساوی و یک برد به دست آورد و امشب هم احتمالا سه امتیاز دیگر می‌گیرد.

اللهیار صیادمنش در یک حضور تعویضی و پنج بازی ثابت در فصل 23-2022 چمپیونشیپ انگلیس موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشده بود که امشب توانست مقابل ویگان در نخستین بازی سال نو میلادی اولین پاس گل‌اش را به ثبت برساند.

انتهای پیام /