سه‌شنبه 3 مهر 1403

درس آموخته‌های کرونا به بحث گذاشته می‌شود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
درس آموخته‌های کرونا به بحث گذاشته می‌شود

دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) برای نخستین بار در کشور همایش ملی درس‌آموخته‌های کرونا را برگزار می‌کند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) برای نخستین بار در کشور همایش ملی درس‌آموخته‌های کرونا را با محورهای تهدیدات و فرصت‌های کرونا، پیشگیری از کرونا با محوریت بهداشتی، کرونا و کادر درمان متخصص و مجرب، اختلالات بعد از ابتلا به کووید19، سیاست خارجی و امنیت ملی در کرونا، تجهیزات پزشکی و زنجیره دارویی در کرونا، اقتصاد سلامت، سلامت معنوی و نقش رسانه‌ها در دوران همه‌گیری بیماری، برگزار می‌کند.

همایش ملی درس‌آموخته‌های کرونا با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) در سالن همایش‌های رازی تهران با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اساتید برجسته علوم پزشکی و علوم پایه 5 و 6 مهرماه برگزار می‌شود.

آلودگی‌های بیولوژیک از رژیم خونخوار صهیونیستی بعید نیست

براساس گزارش دانشگاه، در این همایش پنل‌های تخصصی با محورهای ذکر شده نیز برگزار خواهند شد. با توجه به اهمیت عملکرد رسانه‌ها در بحران‌هایی مانند کرونا، پنل کرونا و رسانه توسط اساتید برجسته دانشگاه سوره در همایش ملی درس‌آموخته‌های کرونا برگزار می‌شود، این پنل از ساعت 13:30 الی 15:30 روز جمعه 6 مهرماه و در سالن همایش‌های رازی برگزار خواهد شد.

باقر ساروخانی؛ استاد دانشگاه تهران و سوره، امیدعلی مسعودی؛ رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات، یوسف خجیر؛ معاون آموزش دانشگاه سوره و دانشیار این دانشگاه، سید محسن بنی‌هاشمی استادیار دانشگاه سوره اعضای این پنل هستند.

پژوهشگران تا 31 مردادماه سال جاری فرصت داشتند که مقالات خود را در زمینه‌های ذکر شده به دبیرخانه این همایش ارسال کنند و بیش از 850 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است. این همایش همچنین شامل بخش فرهنگی و هنری در زمینه شعر، داستان کوتاه، پادکست، خوش‌نویسی، صنایع دستی، کاریکاتور، نقاشی، پوستر، اینفوگرافیک، عکاسی، انیمیشن، فیلم کوتاه، نماهنگ و مستند است.

درس آموخته‌های کرونا به بحث گذاشته می‌شود 2