شنبه 14 مهر 1403

درویش: شکایت از رأی کمیته انضباطی را به فیفا می‌بریم / تیمی در شأن نام پرسپولیس برای فصل بعد می‌بندیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
درویش: شکایت از رأی کمیته انضباطی را به فیفا می‌بریم / تیمی در شأن نام پرسپولیس برای فصل بعد می‌بندیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با این رویه به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و برای این که هواداران‌مان را از حقوق شان محروم نکنیم، با مستنداتی که داریم پرونده بازی پرسپولیس و تراکتور را به فیفا می‌بریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون اعلام رأی کمیته انضباطی درباره بازی پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: آرای کمیته در چند ماه گذشته واقعا سوال برانگیز و تعجب برانگیز شده، چرا که گزارش ناظر و داور بازی هست و مردم هم صحنه‌ها را از تلویزیون دیده‌اند. چطور می‌شود که 3 هفته با تاخیر رای صادر می‌کنند؟ ما که هواداری آن جا نداشتیم که این رای برای‌مان صادر شده.

وی در ادامه بیان داشت: هواداران ما در دیدار خانگی برای چه باید محروم شوند؟ برای همدردی با هواداران تراکتور؟ مگر چنین چیزی می‌شود؟ یک سال قبل هم چنین اتفاق مشابهی افتاد که در دیدار با سپاهان شیشه اتوبوس ما را شکستند و پرسپولیس از بازی خانگی محروم شدیم. فکر می‌کنم در ظاهر با این رویه به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و برای این که هواداران‌مان را از حقوق شان محروم نکنیم، با مستنداتی که داریم این پرونده را به فیفا می‌بریم.

درویش در این باره که آیا بهتر نیست اگر پرونده را ابتدا به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ببرند و سپس در نهادهای بین‌المللی به شکایت بپردازند، عنوان داشت: آن چه که مشخص شده، این است که آرای این 2 نهاد زیاد با هم متفاوت نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد کادرفنی به شبکه خبر گفت: گل‌محمدی با تیم قرارداد دارد و ادامه همکاری هم غیرقابل اجتناب است، اما درباره بازیکنان نیز در شرف مذاکره با یکی، 2 نفر هستیم که وقتی نهایی شد، اعلام می‌کنیم. به هواداران قول می‌دهیم تیمی در حد شأن و نام پرسپولیس ببندیم و قهرمانی‌های گذشته را تکرار کنیم.

انتهای پیام /