شنبه 31 شهریور 1403

در هفته گذشته اورژانس هوایی چند مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
در هفته گذشته اورژانس هوایی چند مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرد؟

رئیس مرکز اورژانس استان تهران اعلام کرد که در هفته گذشته 6 سورتی پرواز توسط اورژانس هوایی انجام شد که در پی آن 11 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمداسماعیل توکلی درباره تعداد تماس‌های برقرار شده با سامانه 115 اورژانس تهران در هفته گذشته گفت: از 12 تا 18 خرداد ماه امسال، 59 هزارو 353 تماس با مرکز اورژانس پایتخت برقرار شد که در پی این تماس ها، 25هزار و 526 ماموریت انجام شد.

خبر مرتبط ورود 33 دستگاه موتورلانس به ناوگان اورژانس تهران

تعداد 33 دستگاه موتورلانس، بزرگ‌ترین انبار پشتیبانی کشور در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و اتاق هدایت عملیات بحران (EOC)، با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: از میان ماموریت‌های انجام شده در مجموع 6 هزارو 353 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 19 هزار و 330 نفر در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: از میان تماس‌های برقرار شده، 4 هزار و 36 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و 21 هزار و 947 تماس مربوط به سایر حوادث غیر ترافیکی بود.

توکلی با اشاره ماموریت‌های اورژانس هوایی گفت: در این بازه زمانی، 6 سورتی پرواز توسط اورژانس هوایی انجام شد که در پی آن 11 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه اورژانس تهران هنوز مزاحم دارد؛ افزود: متاسفانه در هفته گذشته، بیش از 2800 تماس مزاحمت آمیز دریافت کردیم.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

در هفته گذشته اورژانس هوایی چند مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرد؟ 2