چهارشنبه 18 مهر 1403

دستگاه ام. آر. آی اسلام آباد غرب تا پایان سال راه اندازی می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دستگاه ام. آر. آی اسلام آباد غرب تا پایان سال راه اندازی می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تقدیر از پرستاران کرمانشاهی که در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب و با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: پرستاران شایستگی‌های بسیاری دارند و با تاسی گرفتن از بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) که پرستار پدر بودند و همچنین حضرت زینب...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تقدیر از پرستاران کرمانشاهی که در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب و با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: پرستاران شایستگی‌های بسیاری دارند و با تاسی گرفتن از بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) که پرستار پدر بودند و همچنین حضرت زینب (س) که پرستار دشت کربلا بودند دلسوزانه و مهربانانه به ویژه در ایام کرونا نامشان را در تاریخ ماندگار کردند.

وی افزود: شهرستان اسلام آباد غرب بعد از کرمانشاه اولین شهرستانی است که صاحب دستگاه ام. آر. آی می‌شود که تا پایان سال نصب و راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ساخت اورژانس بیمارستان اسلام آباد غرب به زودی پایان می‌یابد و بعد از تجهیز در دهه فجر افتتاح می‌شود.

محمدی بیان کرد: کلینیک بیمارستان اسلام آباد غرب بعد از شش سال و در سفر ریاست جمهور اعتبارات لازم آن جذب شد و کار عمرانی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری که از مطالبات به حق پرستاران بود بعد از 15 سال انجام شد و اولین پرداختی آن انجام شد و در سال آینده افزایش خواهد داشت.