سه‌شنبه 19 تیر 1403

دستگاه‌های امنیتی بیشتر مراقبت کنند تا شاهد ترور دانشمندان نباشیم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
دستگاه‌های امنیتی بیشتر مراقبت کنند تا شاهد ترور دانشمندان نباشیم

شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این بیانیه آمده است:

ترور دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و موشکی و معاون برجسته وزارت دفاع کشورمان مصداق بارز "تروریسم دولتی" است که با چراغ سبز ترامپ برای جلب حمایت صهیونیست‌ها در حل بحران انتخاباتی و به امید تداوم دوره دوم ریاست جمهوری امریکا، بدست ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی و همراهی و جاسوسی منافقان سرسپرده کوردل صورت گرفت.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: برادران دستگاههای امنیتی بخوبی می دانند که مراقبت از شخصیتهای خط مقدم پیشرفت کشور بویژه در حوزه تکنولوژی های برتر و گلوگاهی واجب عینی است. درخواست ملت ایران آن است که این مراقبت‌های شبانه‌روزی و بیش از گذشته صورت گیرد تا دیگر شاهد از دست دادن دانشمندان غیورمان نباشیم. پیگبری و ردیابی شبکه نفوذ و ترور نیز وظیفه حتمی و مورد انتظار است.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: دشمنان بااین حرکتها به خیال خام خود می‌خواهند فضای رسانه‌ای و جو عمومی جامعه را به اشتباه محاسباتی بیندازند و از این طریق نظام مقتدر اسلامی را به تسلیم وادار نمایند. زهی خیال باطل!

در ادامه این بیانیه آمده است: شهادت دانشمند مظلوم ما اتمام حجتی برای تمام کسانی است که یا در خوابند یا خود را بخواب زده‌اند و می خواهند با چهره بزک کرده یک «بایدن گوگولو» امریکای جهانخوار را تطهیر کنند و نظام را به مسلخ امضای برجام‌های 2و3و4 ببرند. امت حزب الله بیدارتر ازهمیشه درصحنه خواهد ماند و اجازه تکرار قراردادهای ننگین به کسی نخواهد داد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ترور دانشمندان خط مقدم پیشرفت کشور بار دیگر مسئولیت برخی مسئولان خواب‌زده، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه‌ها و اساتید انقلابی را سنگین‌تر کرد تا دریابند که دانشگاههای امروز باید به پرورش‌دهنده شهریاری‌ها، علی‌محمدی‌ها، رضایی‌نژادها، احمدی‌روشن‌ها و فخری‌زاده‌ها تبدیل شوند.

انتهای پیام