یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

کتاب «تاریخ ناتمام جنگ ایران و عراق» ایمان، قدرت، آتش و سپاه پاسداران ایران» نوشته آنی تریسی ساموئل توسط نشر تاریخ ایران دوشنبه دوم مهر رونمایی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

عباس گودرزی، عضو کمیسیون اجتماعی و هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه با وجود ابلاغ مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، همچنان حقوق آن‌ها به‌طور منظم پرداخت نمی‌شود، گفت: "انتظار مجلس شورای اسلامی از دولت این است که در اجرای این مصوبه تسریع کند تا دیگر بازنشستگان در انتظار تحقق این مصوبه قانونی که دارای منابع مالی پایدار است، نمانند."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل‌سنت سراسر کشور، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تاکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ‌وجه نباید فراموش شود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که به مناسبت آغاز هفته وحدت و ایام سالروز ولادت با سعادت نبی‌اکرم‌(ص)...

وب‌گاه خبر آنلاین

همت‌آباد، با بافت فرسوده و کمبود امکانات ابتدایی، سال‌هاست که در انتظار بازآفرینی است. در حالی که تجربه‌های جهانی نشان از موفقیت در نوسازی محلات مشابه دارد، این منطقه همچنان از توجه و برنامه‌ریزی جدی محروم مانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی, رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمانه با شاعران ایثار و شهادت به‌مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی با عنوان سرود سرو گفت: برگزاری این جلسات شعر خوانی ضروری است و نقش مهم در دگرگونی احوال انسان‌ها دارد. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نگاه عمیقی که به شعر در فرهنگ کشورهای اسلامی وجود دارد، گفت: شعر در تاریخ قبل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارمین برنامه شب خاطره با حضور فرماندهان، پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. همچنیین در این مراسم از کتاب «پروانه های سفید» با موضوع تاریخ شفاهی زنان بهداری رزمی در دفاع مقدس نوشته عباس حیدری مقدم آرانی رونمایی خواهد شد. زمان: سه شنبه 27 شهریورماه 1403...

خبرگزاری مهر

ویژه برنامه «شب خاطره» با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمانه با شاعران ایثار و شهادت گفت: شاعران به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در سال‌های دفاع مقدس بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب با جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی‌ها و فعالیت‌های سابقه‌دار بدخواهان برای دامن زدن به اختلاف‌های مذهبی در جهان اسلام بویژه در ایران، خاطرنشان کردند: آنها با استفاده از ابزارهای فکری، تبلیغی و اقتصادی به دنبال جداسازی شیعه و سنی در کشور ما و هر منطقه دیگر اسلامی هستند.

وب‌گاه گسترش

رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود.

وب‌گاه الف

رییس دستگاه قضا با اشاره به اینکه دشمن به اشکال مختلف درصدد ایجاد ناامنی در کشور است، گفت: اگر عنایت پروردگار و مجاهدت‌های خاموش و آشکار نیروهای مسئول نبود، اتفاقات ناگواری به وقوع می‌پیوست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که به مناسبت آغاز...

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمانه با شاعران ایثار و شهادت گفت: شاعران به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در سال‌های دفاع مقدس بودند.