یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی مردم باید به میدان بیایید؛ چراکه جهاد اقتصادی نیاز به پیشران دارد و این پیشران مردم هستند؛ همانطور که در دفاع مقدس به میدان آمدند.

خبرگزاری مهر

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت گفت: موضوع امروز کشور این نیست که زندان اوین را تبدیل به دانشگاه کنیم.

وب‌گاه الف

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصابت موشک به اسرائیل غاصب در جریان طوفان الاقصی قلب استکبار را مجروح کرد.

خبرگزاری مهر

مراسم رونمایی از سه عنوان جدید انتشارات 27 بعثت شنبه 31 شهریورماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف "مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس" در آستانه فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز آغاز دفاع مقدس ملت ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله رژیم بعثی صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن، در جمع کارکنان این مرکز با گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام...

وب‌گاه الف

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هدف قرار دادن مناطق حساس نظامی در قلب سرزمین‌های اشغالی با موشک‌های پیشرفته و طی کردن مسیر 2000 کیلومتری و گذر از موانع تسلیحاتی یک پیروزی بزرگ است.

وب‌گاه گسترش

تیم تولید سریال «سلمان فارسی» پس از تصویربرداری صحنه‌های مربوط به ایران باستان در شاهرود، به تهران بازگشتند. ضبط ادامه این سریال پس از چند روز در شهرک سینمایی غزالی آغاز خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با هرگونه فعالیت اقتصادی در خیابان سی تیر مخالفم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه با بیان این مطلب که همه ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازدید از این مجموعه رایگان بوده است، گفت: امسال نیز در جهت تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازدید از موزه از تاریخ 31 شهریور ماه لغایت 7 مهرماه برای عموم مردم عزیز به صورت رایگان خواهد بود. وی همچنین با استقبال از ارگان‌ها و نهاد‌ها جهت...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مسئله اقتصاد را مهمترین موضوع فعلی کشور دانست و گفت: برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی هم مانند دفاع مقدس مردم باید به میدان بیایید.

خبرگزاری مهر

در بیانیه هفتاد و پنجمین نشست سراسری معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بر ضرورت استقلال مالی معاونت‌های دانشجویی تاکید شد.

وب‌گاه گسترش

همسان سازی حقوق یا یکسان سازی دریافتی بازنشستگان از دهه 80 در میان گروه‌های مختلف مورد بحث قرار گرفته است. هدف این اقدام کاهش تفاوت‌های قابل توجه میان دریافتی بازنشستگان و شاغلان و همچنین افزایش حقوق آن‌ها به سطح دریافتی شاغلان و تطابق با نرخ تورم کشور بوده است.

خبرگزاری مهر

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بازدید از این موزه در هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 7 مهر رایگان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای شهر تهران گفت: سی تیر خیابان است و اجازه مغازه شدن به آنجا را نمی‌دهیم؛ همچنین در دوره‌های گذشته هم این اتفاق رخ می‌داد اما مورد تصویب هیئت بررسی هم قرار نگرفت.