یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته علمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع از تجلیل سفیر آفریقای جنوبی به مناسب اقدامات بشردوستانه این کشور برای حمایت از مردم مظلوم غزه است در نمایشگاه کتاب صلح و دفاع خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این نمایشگاه با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور ارتش و امیر ولی وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش افتتاح شد. سرهنگ محمدتقی پرتوی، رئیس کمیته علمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع در افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهارداشت: هرساله به مناسبت روز جهانی صلح (21 سپتامبر) و...

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های درگیری متنوع و متعددی برای پاسخگویی به تهدیدات متنوع و پر حجم داریم.

خبرگزاری مهر

نشست تخصصی با موضوع جوانی جمعیت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با وجود اینکه دولت آیین‌نامه اجرایی قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را تصویب و ابلاغ کرده است اما هنوز حقوق بازنشستگان منظم پرداخت نمی‌شود و در حقوق شهریور ماه آنها لحاظ نشده است که این بایستی اصلاح شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتصاب برخی مدیران میانی دولت، انتقاداتی را در میان اصولگرایان به دنبال داشته تا جایی که روز گذشته محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود تاکید کرد که در راستای تعامل صحیح دولت و مجلس، ضروری است انتصابات رده‌های میانی هیات دولت نیز در چارچوب اصولی که رئیس‌جمهور تحت عنوان وفاق ذکر کرده‌اند، صورت گیرد. اما سوال این است که وفاق یعنی چه؟ آیا انتخاب مدیران از جناح مقابل به معنای...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آزادی فلسطین باعث می‌شود تمدن غربی که دچار بحران معنویت و در بن بست‌های متفاوت گرفتار شده، سرآغازی برای نجات بشریت شود و دنیا بداند انقلاب و مسلمانان دنبال جنگ نیستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سید احمد علم‌الهدی: فرهنگ دفاع مقدس باید هر سال نسبت به گذشته قوی‌تر و زنده‌تر در جامعه وجود داشته باشد بنابراین ضرورت دارد تا برنامه‌ها پربارتر و پرمحتواتر از سال قبل و متناسب با شرایط فکری و فرهنگی نسل نو تنظیم و اجرا شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ایرج مسجدی در همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم با مسجد الاقصی با بیان اینکه شهدا زنده هستند، گفت: شهدا زنده و زندگی بخش هستند و دلیل آن ممکن است سال‌های طولانی از شهادت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گذشته باشد اما نام و یاد آنها همیشه جاوید است. وی با اظهار اینکه نام و یاد شهدا همواره در طول تاریخ می‌درخشد، افزود: راه شهدا, آرمان و مکتب شهدا...

خبرگزاری دانشجو

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تاریخ جدید تاریخ بیداری ملت‌هاست، گفت: یک دوره جدید در تاریخ جهان آغاز شده که قدرت‌های غربی قادر به متوقف کردن آن نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان این که دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر دین را از جامعه ما حذف کند می‌تواند بر ما مسلط شود تصریح کرد: تنها کشوری که در آن اسلام ناب وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به چنین موقعیت حساسی نمی‌توانیم در مسائل دینی و شرعی تسامح به خرج دهیم بلکه باید از ارزش‌های دینی خود با تمام وجود دفاع کنیم.

خبرگزاری مهر

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در دیدار با جمعی از ایثارگران و مدافعان حرم گفت: برای رسیدن به اهداف، باید الگوی خودمان را داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش تلفات روزانه ارتش اسرائیل دربرابر رزمندگان مقاومت گفت: به واسطه افزایش شمار کشته‌ها، ارتش اسرائیل مدام به نتانیاهو فشار می‌آورد که جنگ و آتش را با فلسطینی‌ها تمام و آتش بس کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم خلبان «قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در پایگاه هوانیروز مشهد مقدس ضمن دیدار با کارکنان، در جریان اقدامات این پایگاه در زمینه اجرای طرح‌های لبیک و همچنین حاضر به کاری ادوات، تجهیزات و بالگرد‌ها قرار گرفت. امیر سرتیپ دوم خلبان خاموشی با اشاره به جایگاه ویژه هوانیروز در سازمان رزم نیرو‌های مسلح اظهار داشت: هوانیروز ارتش جمهوری...

خبرگزاری مهر

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کشور از ارسال 10 هزار بسته فرهنگی با موضوع دفاع مقدس به سراسر کشور در راستای ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس خبر داد.