یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه گسترش

رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود.

وب‌گاه الف

رییس دستگاه قضا با اشاره به اینکه دشمن به اشکال مختلف درصدد ایجاد ناامنی در کشور است، گفت: اگر عنایت پروردگار و مجاهدت‌های خاموش و آشکار نیروهای مسئول نبود، اتفاقات ناگواری به وقوع می‌پیوست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که به مناسبت آغاز...

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمانه با شاعران ایثار و شهادت گفت: شاعران به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در سال‌های دفاع مقدس بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: غیرت دینی اطاعت از ولی امر و وحدت در طول 8 سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود. عظمت اسلام مقاومت و ایران در زمان جنگ تحمیلی تکمیل شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه به‌هیچ‌وجه نباید از مبارزه با فساد در عرصه‌ها و ساحت‌های گوناگون اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی غافل شویم، گفت: فساد مُسری است و از درون تهی می‌سازد و چنانچه از امر خطیر مبارزه با فساد غفلت ورزیم، آنگاه کشور و مردم و قوای نظام آسیب می‌بینند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار علماء اهل سنت، دستیابی به هدف مهم عزت امت اسلامی را جز از راه اتحاد میسر ندانستند و فرمودند: امروز یکی از واجبات قطعی حمایت از مظلومان غزه و فلسطین است و اگر کسی از این تکلیف سرپیچی کند، قطعاً نزد پروردگار مورد سؤال قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای 29 عنوان برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس قوه قضاییه گفت: دشمنان در پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی حربه‌ها و شگردها و تاکتیک‌های مختلفی را اتخاذ می‌کنند؛ گاهی با ماشین تخریب، به جلو می‌تازند و گاهی منافقانه حرکت می‌کنند و در پوشش شعارهای خوب به پیش می‌آیند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت نبی‌مکرم اسلام (صلی‌اللَه‌علیه‌واله) و امام جعفرصادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: وحدت نیاز قطعی مسلمانان است؛ چنانچه مسلمانان در طول اعصار و مقاطع پیشین، بر محور وحدت حرکت می‌کردند، اصلاً رژیم غاصب صهیونیستی شکل نمی‌گرفت...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان نسل زد متفاوت با نسل های ما هستند و باید آنها را درک کرد، پس خواهشمندم کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرونده دانشجویان اخراجی تا قبل از آغاز بازگشایی سال تحصیلی جدید راه اندازی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس جمهور گفت: حل چالش‌ها و ناترازی‌ها تنها به وسیله دولت انجام نمی‌شود بلکه با مشارکت نخبگان و بزرگان کشور دست یافتنی است. 18 تا 20 هزار مگاوات کسری برق داریم. باید چاره اندیشی کرد.

خبرگزاری مهر

رییس دستگاه قضا با اشاره به اینکه دشمن به اشکال مختلف درصدد ایجاد ناامنی در کشور است، گفت: اگر عنایت پروردگار و مجاهدت‌های خاموش و آشکار نیروهای مسئول نبود، اتفاقات ناگواری به وقوع می‌پیوست