یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

جمعی از علما و بزرگان اهل سنت کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرونده دانشجویان اخراجی تا قبل از آغاز بازگشایی سال تحصیلی جدید راه اندازی شود.

وب‌گاه گسترش

پیمان فلسفی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به این نکته اشاره کرد که متأسفانه هنوز همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به درستی انجام نشده است. وی افزود: "نمی‌دانیم این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «عصرهای کریسکان» نمونه‌ای از هزاران روایت منتشر نشده و صدایی از صدها صدای ناشنیده از سلول‌های تنگ و تاریک گروهک تروریستی کومله در دهه‌های اخیر است.

خبرگزاری دانشجو

عشق به معلمی، ایمان به جهاد و ارادت قلبی به حضرت زینب (س) شهید حجت‌الاسلام علی تمامزاده، امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ولیعصر (عج) منطقه اسلام آباد را در مسیری دفاع از حرم قرار داد تا امروز نامش در جمع ستارگان مسجد بدرخشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به تحولات کشور و سخنان اخیر ریاست جمهوری در خصوص دانشجویان اخراجی و تعلیقی، درخواست ما این است که کمیته‌ای ایجاد شود تا بتوانیم روزنه امیدی که در جوانان ایجاد شده را تقویت کرده و قوت ببخشیم.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس جمهور گفت: امام به مردم اعتماد کرد و نقش آنان را در حکومت داری ارتقاء داد. رفراندوم قانون اساسی در شرایط حساس نخستین روزهای انقلاب به خوبی این ویژگی امام را نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف صبح دوشنبه 26 شهریور 1403 در مراسمی به مناسبت سی و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)، با تبریک هفته وحدت گفت: برایم افتخار است که در این روز‌ها در این مکان مقدس و در محضر دانشمندان موسسه حضور دارم. «وحدت» رمز پیروزی انقلاب بود و قطعاً رمز ماندگاری و پایداری انقلاب خواهد ماند. با تصمیم احمد آقای خمینی در تاسیس موسسه...

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه 18 تا 20 هزار مگاوات کسری برق داریم، گفت: حل چالش‌ها و ناترازی‌ها تنها به وسیله دولت انجام نمی‌شود بلکه با مشارکت نخبگان و بزرگان کشور دست یافتنی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تقاضا دارم با توجه به تحولات کشور و فرمایشات ریاست جمهوری در خصوص دانشجویان اخراجی و تعلیقی کمیته ایجاد شود ما بتوانیم روزنه امیدی که در جوانان ایجاد شده را تقویت کرده و قوت ببخشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موضوع زن، زندگی و آزادی، جزو نقاط قوت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند که اتفاقاً طرف مقابل در این موضوعات به بن‌بست رسیده است. امروز می‌بینیم همین‌هایی که ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، هزاران زن و کودک را در غزه به شهادت می‌رسانند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موضوع زن، زندگی و آزادی، جزو نقاط قوت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند که اتفاقاً...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور دانشگاه از معاونان دانشجویی دانشگاه ها خواست کمیته هایی برای بررسی وضعیت دانشجویان اخراجی و تعلیقی ایجاد کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موضوع زن، زندگی و آزادی، جزو نقاط قوت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند که اتفاقاً طرف مقابل در این موضوعات به بن‌بست رسیده است. امروز می‌بینیم همین‌هایی که ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، هزاران زن و کودک را در غزه به شهادت می‌رسانند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشگاه خطاب به معاونان دانشجویی دانشگاهها تاکید کرد: با توجه به تحولات کشور و فرمایشات ریاست جمهوری در خصوص دانشجویان اخراجی و تعلیقی کمیته ایجاد شود.