یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

ارومیه - امروز پیکر 32 شهید که تازه در روستای مرزی دوله تو تفحض شده اند عطر و فضای سردشت و آذربایجان غربی را عطرآگین کرده است و مردم با حضور پرشور به بدرقه فرزندان شهید خود آمده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر مطهر «پارسا سوزنی»، مرزبان شهید شیروان امروز (یکشنبه) با حضور باشکوه مردم و خانواده شهدا در این شهرستان تشییع و در منزل ابدی در شهر زیارت به خاک سپرده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سردار معروفی در آئین رونمایی از پوستر قهرمان محله گفت: این پویش در طول هفته دفاع مقدس در 60 هزار پایگاه مقاومت سراسر کشور انجام می‌شود.

وب‌گاه الف

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان از پرداخت پاداش قهرمانی مسابقات پارالمپیک پاریس به «صادق بیت سیاح» خبر داد.

خبرگزاری مهر

ارومیه - فرماندار میرآباد سردشت گفت: پیکر 32 شهید تازه تفحض شده فردا یکشنبه در مراسمی در روستای دوله تو سردشت تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی عباسعلی رضایی را به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس شورای اسلامی شهر قشم، جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس عصر شنبه به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی عباسعلی رضایی را به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور نوجوانان پسر با عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دو اسلحه سابر و اپه به میزبانی مازندران برگزار شد و با تعیین برترین ها به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس شورای اسلامی شهر قشم، جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس عصر شنبه به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با «ژیل کاربونیر» نائب رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی دیدار و در مورد پیگیری مفقودان جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و نقش تاثیرگذار نیروهای مسلح کشورمان در کمک های بین المللی بحث و گفت وگو کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه حضور در کشور چین با پروفسور «ژیل کاربونیر» نایب رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول بنیاد ملی مردمی نهضت پیشرفت بانوان با بیان اینکه زنان می‌توانند در حوزه اندیشه‌ورزی در نقطه پیشرانی قرار بگیرند، گفت: هدف خانه بانوان اندیشه‌ورز طراحی‌های بزرگ برای آینده کشور و تبدیل آن به گفتمان توسط زنان متخصص است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سپاهان‌شهر اصفهان، احمدرضا طاوسی که خود از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس است با رزمنده‌ای همسخن شد که به همراه دوستان دانشجوی خود در دانشگاههای آمریکا از حامیان رزمندگان دفاع مقدس بوده اند.