یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

مردم خوزستان امروز استقبال پرشوری از مدال آوران استان در بازی‌های پارالمپیک پاریس داشتند.

خبرگزاری میزان

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح از بازگشت 97 شهید از طریق مرز شلمچه به کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر سه شنبه جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با حضور «محسن نایبی» معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل استانداری تهران برگزار شد. در این جلسه «محسن نایبی» معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران اظهار داشت: امروز باید به جای جنگ ایران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به 44 سال تجربه ایران در مواجهه با تهدیدات مختلف گفت: همواره در حال تمرین و افزایش مهارت‌هایم بوده ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ «علی شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی ارتش، طی سخنانی بر لزوم آمادگی و تمرینات مستمر نیرو‌های هوایی تأکید کرد و اظهار داشت: حفظ و ارتقای سطح آمادگی نیرو‌های مسلح یک اصل اساسی است. سردار شادمانی با اشاره به تجهیزات و فناوری‌های جدید دشمنان، افزود: ما که مأمور...

خبرگزاری میزان

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران بر ضرورت ترویج روایت‌گری دفاع مقدس در بین مردم و نسل جدید تاکید کرد.

خبرگزاری میزان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با بیان اینکه روحیه رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس در جبهه مقاومت نمایان است، گفت: دشمن در مقابل جبهه مقاومت مستأصل شده است و اکنون اثرگذاری جمهوری اسلامی را در منطقه شاهد هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شادمهر راستین درباره وضعیت سینمای ایران می‌گوید به نظر می‌رسد سالن‌دارمحوری هم‌چنان دارد، چنین کاری می‌کند. سالن‌دار محوری؛ یعنی فقط چیزی را تولید می‌کنند که به فروش برود، نه چیزی که به محصولاتش کیفیت بدهد. فروشنده‌ها هیچ‌وقت به کیفیت محصولاتی که فروشگاهشان دارد، فکر نمی‌کنند. در عوض می‌گویند، «بوتیک‌داری» خیلی گران است و سینمای ایران، سنیمای بوتیک است؛

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

خاطره رهبر انقلاب از شهید محراب آیت‌الله مدنی در دوران دفاع مقدس را می خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: پدافند هوایی در حال حاضر قطب فناوری راداری در کشور بوده و در حوزه کشف و شناسایی و انهدام اهداف، حوزه پهپاد، جنگ الکترونیک، سامانه‌های فرماندهی و کنترل تاکتیکی و حوزه تحقیقات صنعتی و پژوهش به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به یک بازوی توانمند و یک مشتِ پُر و قدرتمند برای رهبر انقلاب و دولت‌های جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج و سپاه در خدمت به مردم در دولت‌های مختلف کارنامه پرافتخاری دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بیش از 40 کشور در کنگره اربعین شرکت و مصوب کردند که آموزش مدیران عملیات صلیب سرخ اربعین را به هلال احمر ایران بدهند.