یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به همت بنیاد ملی مردمی نهضت پیشرفت بانوان نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با محوریت افتتاح خانه با‌نوان اندیشه‌ورز و تشکیل کارگروه‌های تخصصی ذیل آن، شنبه 24 شهریور با حضور بانوان فعال و متخصص در محل خانه اندیشه‌ورزان جوان برگزار شد. در این نشست عاطفه سعیدی‌نژاد مسئول بنیاد ملی مردمی نهضت پیشرفت بانوان ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ایجاد عزم و اراده...

خبرگزاری مهر

فراخوان ثبت نام سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

ویژه‌برنامه «شب‌های پر ستاره» ویژه هفته دفاع مقدس با روایتگری حاج حسین یکتا در گلزار شهدای شیراز برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

ارومیه - پیکرهای مطهر 32 شهید در روز یکشنبه 25 شهریور از ساعت 9 صبح در روستای دوله‌تو سردشت مورد استقبال و بدرقه قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری مهر

مسئول تاریخ شفاهی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: رزمندگان در جنگ روی مأموریت‌شان متمرکز بودند و همه روایات‌شان به دور از احساس بود که همین امر باعث شده برخی روایت‌ها ناقص بمانند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

یکی از خصوصیات یاران امام زمان (عج) این است که «أَعِزَه عَلَی الکافِرینَ»؛ یعنی در برابر کافران محکم و باعزت می‌ایستند. این ویژگی تا حدی در انقلاب اسلامی محقق شد زیرا به دلیل دشمنی‌های فراوان مستکبران جهانی ملت ما نسبت به دشمنان خود محکم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

مراسم ترحیم صبیه سپهبد شهید صیاد شیرازی عصر امروز با حضور مقامات عالی‌رتبه نظامی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله اعرافی گفت: برخی از کشورها از جمله روسیه باید بدانند که جزایر سه گانه و گذرگاه زنگزور از جمله خطوط قرمز سیاسی ایران است و ما در عرصه مصالح سیاسی، انقلابی و ملی قاطع هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله اعرافی گفت: برخی از کشورها از جمله روسیه باید بدانند که جزایر سه گانه و گذرگاه زنگزور از جمله خطوط قرمز سیاسی ایران است و ما در عرصه مصالح سیاسی، انقلابی و ملی قاطع هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد از روز گذشته پنجشنبه 22 شهریور فعالیت خود را با حضور وزیر فرهنگ، وزیر گردشگری و میراث، وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش، استاندار بغداد، معاون وزیر بازرگانی و جمع کثیری از فرهیختگان با شعار «عراق می‌خواند» آغاز کرد. احمد فکاک البدرانی، وزیر فرهنگ عراق در افتتاحیه این رویداد گفت: در این نمایشگاه...

خبرگزاری مهر

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد از پنجشنبه 22 شهریور با حضور جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد و تا یکشنبه اول مهرماه ادامه دارد.