دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

سردار «سلیمانی» گفت: گسترش فرهنگ مقاومت مردم ایران در سراسر دنیا امروز باعث شده تا در آمریکا و کشورهای اروپایی شاهد محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی باشیم.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا امید را به جامعه برگردانیم که در این راه رجوع من به نخبگان خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: یکی از ویژگی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه؛ تحمل بیشتر در بحث تامین مالی طرح‌هاست.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی بیان کرد: پارسال در زمینه تولید نفت و گاز به تعهدهای خود عمل کردیم و در بخش تولید گاز با 103.7درصد به رکورد تولید رسیدیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در جمع اساتید و دانشجویان دوره 35 کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی این دانشگاه با اشاره به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های اخیر پدافند هوایی ارتش، گفت: امروز تجهیزات پدافندی ما، لبه فناوری‌های روز دنیا و جلوتر از تهدیدات بوده و با قطعیت نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از قدرت‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی محمد نائینی امروز در گفتگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: برگزاری دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با این کیفیت یک کار خلاقانه است که برای آماده سازی زیرساخت‌ها و اجرای این رویداد مهم فرهنگی فعالیت‌های زیادی انجام شد. وی بیان کرد: برگزاری کنگره‌ها در استان‌های مختلف کشور به یک پدیده موثر و یکی رویداد فرهنگی تاثیر...

خبرگزاری مهر

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه تحمل بیشتری در بحث تامین مالی طرح‌ها دارد و اگر دولت به هر دلیلی در پرداخت هزینه‌ها دچار تاخیر شود، کار به تعطیلی نمی‌کشد.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تملک 27 باغ و تبدیل آن به بوستان عمومی در سال 1403 خبر داد و گفت: در مجموع مساحت جنگل‌کاری و کمربند سبز پیرامون شهر تهران در سال 1403 از مرز 50 هزار هکتار عبور خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: یکی از ویژگی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه، تحمل بیشتر در بحث تأمین مالی طرح‌هاست و اگر دولت به هر دلیلی در پرداخت هزینه‌ها دچار تأخیر شود، کار به تعطیلی نمی‌کشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار و حفظ باغات ارزشمند اکولوژیک و با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال 1403، 27 قطعه از باغات و اراضی مشجر شهر تهران که برنامه تملک آنها متعاقب ارزیابی و توافق با مالکین در دست اقدام است تملک و به بوستان عمومی جهت استفاده شهروندان قرار خواهد...

خبرگزاری مهر

معاون شهردار تهران از عبور مساحت جنگل‌کاری و کمربند سبز پیرامون شهر تهران در سال 1403 از مرز 50 هزار هکتار خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی، خاطره‌ای از رهبر انقلاب از این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خاطره‌ای از شهید محراب از سخنرانی شورآفرین ایشان در میان مردم در زمان دفاع مقدس نقل می‌کنند: سخنرانی حسابیِ گرم آنجا کرد که مردم را به هیجان آورد. من یک خاطره‌ای مکرر نقل کرده‌ام: آن‌وقت آنجا در همان جماعتِ ایشان بود که مردم یک زنی را نشان دادند و گفتند او پنج یا هفت مهاجم عراقی را با چوب کشته!

خبرگزاری خبرنگاران جوان