دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، در آیین معارفه فرمانده جدید لشکر عملیاتی 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان در تبریز، اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی همراه با سایر نیرو‌های مسلح به حدی از توانمندی رزمی، دفاعی و میدانی رسیده است که دشمنان اسلام و انقلاب جرأت نگاه چپ به مرز‌های کشور را ندارند. امیر سرتیپ قربانی توان تجهیزاتی،...

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت چهاردهم آمادگی دارد بستر فعالیت را برای تعاونی‌هایی که بخواهند برای اصلاح این بخش کار کنند را تسهیل و موانع اداری پیش پای آنها را مرتفع کند، افزود: همه با هم دست به دست هم دهیم و با ایمان و باور ایران‌مان را آباد کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه؛ در این نشست که در محل دفتر وزیر بهداشت و در فضایی بسیار صمیمانه و با حضور مسئولین مراکز بهداری رزمی، روسای بیمارستان‌ها و معاونین بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه برگزار گردید؛ سردار اخوان ضمن تبریک اعیاد ربیع، اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی و انتصاب دکتر ظفرقندی در مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را...

خبرگزاری تسنیم

تانک M60 که پای ثابت نبردهای مختلف دنیا بوده و هنوز هم بعنوان یکی از سربازان زرهی مشغول فعالیت است توسط متخصصان کشورمان طی یکی از سنگین‌ترین پروژه‌های بروزرسانی با قابلیتها و ظاهری نوین با نام «سلیمان» ظاهر و آماده به خدمت شده است.

خبرگزاری مهر

بسیاری از ناشران در سودای کتاب‌سازی ها وارد شدند و با نشر بی دروپیکر خاطرات و آثار ضعیف بازار را اشباع می‌کنند. کتاب‌های‌شان هم به واسطه ارتباطات‌شان فروش سازمانی خوبی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین زحمتکش زنجانی، نویسنده کتاب «بر بلندای تنگه»، در ابتدا سخنانی را بیان کرد و گفت: دفاع مقدس ما به‌ویژه در جبهه شمال غرب و جنگ با گروه‌های کومله و دمکرات بسیار مظلوم واقع شده است. شاید ده‌ها هزار کتاب با موضوع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و نبرد رزمندگان با رژیم بعث عراق داشته باشیم که عمدتا از سال 59 آغاز شده و به سال 67 ختم می‌گردد؛ اما دفاع مقدس...

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نیروهای مسلح، از رویارویی با هیچ قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای واهمه‌ای ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور بر اینکه دولت چهاردهم آمادگی دارد بستر فعالیت را برای تعاونی‌هایی که بخواهند برای اصلاح این بخش کار کنند را تسهیل و موانع اداری پیش پای آنها را مرتفع کند تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور در حکمی علی زینی‌وند را به عنوان معاون سیاسی این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بهره مندی از هوش مصنوعی در تجهیزات و سامانه های مختلف را از برنامه های پیش روی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: نباید از این موضوع مهم غفلت کنیم.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نیروهای مسلح، از رویارویی با هیچ قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای واهمه‌ای ندارد.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این که واهمه‌ای از رویارویی با هیچ قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نداریم، گفت: نیروی دریایی ارتش مسئول تأمین امنیت آب‌های بین‌المللی و پهنه اقیانوس هند است.

خبرگزاری مهر

15 شهریور ماه 1403 پیکر مطهر یک شهید از دوران دفاع مقدس در پایانه مرزی چذابه کشف شد.