دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

محمد خزاعی از رشد شاخص‌های جذب مخاطب و توسعه زیرساخت سینمایی و محورهای حمایتی پیش‌بینی شده در برنامه هفتم توسعه، خبر داد.

خبرگزاری مهر

فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر تقویت روحیه دین باوری، انضباط و آموزش مرزبانان، گفت: باید به تشدید انسداد نوار مرزی در راستای جلوگیری از ورود و خروج قاچاق توجه ویژه شود.

وب‌گاه الف

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان "آقایان در تلاشند با مذاکره با کشورهایی که امتحان خود را پس داده‌اند دوباره ایران را به عقب بازگردانند."، گفت: با مذاکره هشت سال رکود و انواع مشکلات بر کشور تحمیل شد.

خبرگزاری تسنیم

علی اصغر جعفری گفت: یکی از حوزه های پیشران در ادبیات، موضوع دفاع مقدس است. 37 هزار عنوان کتاب تا کنون در این خصوص منتشر شده است. این نسبت به تعداد نویسندگان معجزه است هرچند هنوز در مقابل عظمت دفاع مقدس کم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، "سعید جلیلی" امروز (سه شنبه) در اجتماع بزرگ مردم استان لرستان در محل استادیوم "شهید چاغروند" خرم‌آباد افزود: خدا را شاکرم که امروز این توفیق و افتخار را پیدا کردم تا در استان لرستان و شهر دوست داشتنی در جمع شما مردم غیور حضور یابم. در یک‌دوراهی برای انتخاب بزرگ هستیم وی بیان داشت: امروز برای یک هدف بزرگ جمع شده‌ایم برای یک انتخاب بزرگ و در یک دوراهی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی گفت: اگر ما امروز قدرت، پیشرفت و موفقیت‌هایی را داریم، این حاصل مشارکت مردم است. سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی گفت: اگر ما امروز قدرت، پیشرفت و موفقیت‌هایی را داریم، این حاصل مشارکت مردم است. وی در ابتدا گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و حرکت بزرگ حضرت امام این بود که امروز...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی گفت: مشارکت مردم را یکی از موفقیت ها نظام می دانم ولی باید به سمت مطلوب پیش برویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گفتار، اهمیت «اقتصاد سیاسی» برای دولت چهاردهم را به بحث خواهیم گذاشت و اینکه چرا ضرورت دارد نامزدهای ریاست‌جمهوری بدانند چطور باید معادلات این میدان را حل کنند.

خبرگزاری مهر

رییس جمهور آینده اگر بخواهد قدمی در راستای ایجاد تحول و پیشرفت در کشور بردارد، باید به نیازهای مختلف بانوان توجه کند زیرا پرداختن به آن‌ها نقش‌آفرینی زنان را تسهیل می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر در هجدهمین دوره جشنواره فیلم کانازاوا (Kanazawa Film Festival) حضور دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با تاکید بر بیان برنامه‌ها از سوی نامزدهای انتخاباتی گفت: برخی از بیانات برخی نامزدها آثار تخریبی داشت و رسانه‌های بیگانه هم به آن دامن زدند. امیدواریم در دور دوم نسبت به آن مراقبت صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

چاپ پنجم رمان نوجوان «جنگ که تمام شد بیدارم کن» نوشته عباس جهانگیریان توسط نشر چکانه به زودی روانه بازار می‌شود.