دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رئیس کمیته قوی‌ترین مردان ایران و با هماهنگی‌های انجام شده در وزارت دفاع، رقابت‌های قوی‌ترین سرباز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان ایران از برگزاری مسابقات قوی ترین سرباز در سال جاری به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

صبح امروز اولین گردهمایی سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد.

وب‌گاه الف

قاسم سلیمانی خطاب به پاسداران و داوطلبان بسیجی می‌گوید: اگر ما در مهران عملیات نکنیم و مهران را پس نگیریم، دشمن برای عملیات و تصرف شهرهای دیگر ما گستاخ‌تر خواهد شد. وی آنگاه به پیگیری امام در خصوص حوادث مهران، اشاره می‌کند که در این هنگام فریادهای خروشان رزمندگان به آسمان بلند می‌شود: ما اهل کوفه نیستیم، امام تنها بماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت امور خارجه در پیامی نوشت: دادخواهی از عاملان معاونان و مباشران کاربرد سلاح شیمیایی علیه ایران به هیچ روی مشمول مرور زمان نخواهد شد.

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت امور خارجه تصریح کرد: دادخواهی از عاملان، معاونان و مباشران کاربرد سلاح شیمیایی علیه جمهوری اسلامی ایران به هیچ روی مشمول مرور زمان نخواهد شد و محاکم ملی و بین‌المللی باید به مسئولیت خود در پاسخگو کردن جنایتکاران و استیفای حقوق معنوی و مادی قربانیان شیمیایی عمل کنند.

خبرگزاری تسنیم

حاج قاسم سلیمانی خطاب به پاسداران و داوطلبان بسیجی می‌گوید: اگر ما در مهران عملیات نکنیم و مهران را پس نگیریم، دشمن برای عملیات و تصرف شهرهای دیگر ما گستاخ‌تر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم که در تاریخ 30 خردادماه 1403 برگزار شده بود، صبح امروز (شنبه، 1403/04/09) در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر رضوی منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم که در تاریخ 30 خردادماه 1403 برگزار شده بود، صبح امروز (شنبه، 1403/04/09) در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر رضوی منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

جمعی از کارگران در صحبت با رسانه‌ها، مهم‌ترین خواسته‌های خود را از رئیس‌جمهور آینده مطرح کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم که در تاریخ 30 خردادماه 1403 برگزار شده بود، صبح امروز (شنبه، 1403/04/09) در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر رضوی منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم که در تاریخ 30 خردادماه 1403 برگزار شده بود، صبح امروز (شنبه، 1403/04/09) در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر رضوی منتشر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار مدافعان حرم را یک پدیده شگفت‌انگیز و مهم و یکی از مظاهر جهان‌نگری نظام...

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرکت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در دفاع از مردم غزه را نمونه‌ای از وجود وجدان‌های پاک در دنیا برشمردند و افزودند: مهم این است این پیام دفاع از حرم که در واقع دفاع از آرمان‌های انسانیت است، به گوش وجدان‌های پاک در دنیا رسانده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم که در تاریخ 30 خردادماه 1403 برگزار شده بود، صبح امروز (شنبه، 1403/04/09) در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر رضوی منتشر شد. متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم که در تاریخ 30 خردادماه 1403 برگزار شده بود، صبح امروز (شنبه، 1403/04/09)...