دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام شیرازی، دبیر کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در اجلاسیه کنگره بین المللی «شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت» گفت: کمیته علمی کنگره کتاب «مسافران ملکوت» و کتاب «اسرار سلیمانی» را تدوین و چاپ کرده است. وی افزود: کتاب «اسرار سلیمانی» به یک کتاب شاخص در حوزه مطالعات مربوط به مکتب شهید سلیمانی تبدیل شده است. حجت الاسلام شیرازی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، تاکید کردند: باید گفت حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معم انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره بین المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم فرمودند: دشمن در طراحی خود قصد داشت با تصرف منطقه قصد داشت نظام اسلامی را از بین ببرد اما جمعی از جوانان این نقشه پرخرج استکبار را به شکست کشاندند.

وب‌گاه الف

رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت مدافعان حرم را نجات دهنده ایران و منطقه دانستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: امروز بصیرت ملت به جایی رسیده که با انتخاب خود ثابت می کنند نیازمند هیچ قیم و راهنمایی نیستند و شاخص را به درستی تشخیص می دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی، سه شاخصه‌ای است که امین ملت در مقام ریاست جمهوری باید داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با اشاره به حضور مردم در انتخابات امروز گفت: حضور مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، پایداری و پایمردی ملت پای انقلاب و نظام اسلامی را ثابت کرده و به خون‌های شهدای دفاع از حرم و دفاع از نظام در عرصه‌های گوناگون ارزش بخشیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: برخلاف اوایل انقلاب که مردم از این و آن سوال می‌کردند یا به سراغ ما می‌آمدند و می‌پرسیدند که به چه کسی رأی بدهیم، امروز بصیرت ملت به جایی رسیده که با انتخاب خود ثابت می‌کنند نیازمند هیچ قیم و راهنمایی نیستند و شاخص را به درستی تشخیص می‌دهند.

خبرگزاری مهر

بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در خصوص اهمیت حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و لزوم انتخاب فرد اصلح بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینیه ارشاد، حسینیه جماران، مسجد لرزاده، حرم عبدالعظیم حسنی، ستاد انتخابات وزارت کشور و... امروز میزبان سیاسیونی بودند که برای رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم پای صندوق‌های رأی رفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از فرماندهان سپاه، دبیر شورای نگهبان و دبیرکل حزب اعتماد ملی رأی خود را در صندوق‌های رأی انداختند.

خبرگزاری مهر

یک داستان نویس ادبیات انقلاب و دفاع مقدس می گوید وقتی گروهی درباره انتخابات غفلت کنند، طمع دشمن بیشتر می شود که لزوما طمع به خاک کشور نیست.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

انتخابات، عرصه سرنوشت‌ساز برای هر جامعه‌ای است که در آن، مردم با انتخاب خویش، مسیر آینده را ترسیم می‌کنند، در این میان، دانشگاهیان به عنوان قشری فرهیخته و صاحب‌نظر، در هدایت افکار عمومی و ارتقای سطح مشارکت سیاسی نقشی اساسی دارند.

خبرگزاری مهر

نویسنده و پژوهشگر انقلاب می گوید انتخابات با فرهنگ عجین و گره خورده و معیار اندازه گیری فرهنگ در جامعه، میزان مشارکت شان است.