دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت خارجه ایران گفت «همان کشورهای غربی حامی رژیم بعث عراق، امروز از رژیم صهیونیستی حمایت و در سازوکارهای بین‌المللی فضا را برای صهیونیست‌ها ایجاد می‌کنند تا بتوانند جنایات خود را ادامه دهند».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سرپرست وزارت امور خارجه در سالگرد حمله شیمیایی به شهر سردشت با بیان اینکه سردشت یک غزه بود و غزه هم یک سردشت، گفت: دولت‌ها و ملت‌های مستقل باید در برابر یک جانبه‌گرایی آمریکا، بایستند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر اجرایی سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت با بیان این‌که در این دوره مقالات در بخش جداگانه‌ای داوری خواهند شد، گفت: در این دوره مقالات در حوزه دفاع مقدس و مقاومت به عنوان یک اثر پژوهشی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز حمله امریکا به هواپیمای مسافربری ایران، این جنایت را گواهی مشخص برای پرده افکندن از چهره واقعی آمریکا دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست وبیناری با حضور 300 نفر از مسئولان کانون های منتخب بسیج اساتید با گرامیداشت نام و یاد شهدا به خصوص شهدای خدمت عنوان کرد: مردم ایران در مراسم عزای شهید جمهور حماسه آفریدند و اکنون هم در بین اندوه فقدان این شهدا حماسه دیگری را با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای رقم زدند. وی افزود: به همه برادران...

خبرگزاری مهر

رییس سازمان بسیج اساتید کشور تمرکز بر حضور دانشجویان و استفاده از ظرفیت بانوان در ایام انتخابات را مهم دانست و گفت: باید دست به دست هم دهیم تا مشارکت حداکثری در انتخابات رقم بخورد.

خبرگزاری مهر

کتاب «شبیه افسانه ها» نوشته مجید ایزدی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

سردار صفوی می گوید: در عملیات کربلای 1 آقای عبدالله میثمی خودش آمد بالای ارتفاع قلاویزان و عبایش را درآورد و انداخت روی کانال و گفت: شما بروید زیر این عبا، دیگر خمپاره نمی‌آید سراغتان. خودش هم زیر عبا نرفت و بیرون ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور مسعود پزشکیان در جنگ تحمیلی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی در جمع مردم یزد گفت که دولت را با 1500 تحریم تحویل شهید رئیسی دادند، در حالی که با 800 تحریم تحویل گرفته بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی در جمع مردم یزد گفت که دولت را با 1500 تحریم تحویل شهید رئیسی دادند، در حالی که با 800 تحریم تحویل گرفته بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با هدف تمرکز گرایی از تهران و توجه به تمامی نقاط کشور، نشست نقد و بررسی مجموعه فیلم‌های کوتاه «سیمرغ» که شامل چهار فیلم «ارفاق»، «شریف»، «دآبر» و «برنو» است، نهم تیرماه توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» و با همکاری انجمن سینماجوانان در سینما شهرسبز لاهیجان برگزار شد. نواب محمودی فیلمساز و رییس انجمن سینمای جوان دفتر لاهیجان به عنوان مجری و کارشناس...

خبرگزاری مهر

نشست خبری بیست و دومین کنگره کتاب سال دفاع مقدس و مقاومت و رونمایی از پوستر آن سه شنبه 12 تیر در ساختمان شهید سوداگر برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

داوود امیریان، نویسنده کتاب «عطر گل محمدی» در گفت‌وگویی با تسنیم از محدودیت‌ها برای نوشتن داستان‌های مذهبی گفت و بر زبان امروزی در این آثار تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان ایران از برگزاری رقابت‌های قوی‌ترین سرباز خبر داد.