پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر موسوی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به صورت مستقیم و غیرمستقیم امنیت آفرین است و این موضوع جزو بدیهیات است و نیازی به اثبات ندارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت باحضور در بیمارستان امام خمینی (ره) در انتخابات شرکت کرد و گفت: بسیاری از پزشکان با نوشتن «نسخه حضور» مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل ارتش گفت: حضور پرشور ملت در صحنه‌های مختلفی اعم از انتخابات، به منصه ظهور رسیدن آن در سطح دنیا و تماشای این عظمت توسط دشمنان، موجب بازدارندگی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش گفت: حضور پرشور ملت در صحنه‌های مختلفی اعم از انتخابات، به منصه ظهور رسیدن آن در سطح دنیا و تماشای این عظمت توسط جهانیان به ویژه دشمنان، موجب بازدارندگی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، صبح امروز (جمعه) پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات و شرکت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور ملت در صحنه‌های مختلفی اعم از انتخابات در کشوری مانند ایران که همواره متکی به مردم خود است، موجب بازدارندگی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر باقری گفت: مردم امروز بهترین‌ها را برای تشکیل مجلس قوی شورای اسلامی و مجلس توانمند خبرگان رهبری اقدام خواهند کرد و روز بزرگی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه حضور در رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع ابوذر تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: داشتن نیروی مسلح قوی، تجهیزات پیشرفته و امکانات شرط لازم است، ولی کافی نیست. سردار حاجی زاده گفت: شرط کافی برای اینکه ما بتوانیم امنیت خود را حفظ کنیم و قدرتمندانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از ماندگارترین عکس های دفاع مقدس، تصویری است که لنز دوربین «کمال الدین شاهرخ» در عملیات خیبر شکار کرده است. عکسی که نیاز به شرح ندارد و خودش بی نهایت حرف در دلش دارد. در این عکس جانبازی با پای قطع شده و عصا بر دست در منطقه عملیاتی حرکت می‌کند اما لحظاتی بعد به شهادت می رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده هوافضای سپاه پس از حضور در انتخابات گفت: از کسانی که هنوز تردید دارند و تصمیم نگرفتند خواهش می‌کنیم غفلت نکنند و پای صندوق‌های رای بیایند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تأکید کرد: شرط کافی برای اینکه امنیت را حفظ کرده و قدرتمندانه در مقابل دشمن بایستیم، حضور مردم و وحدت و یکپارچگی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: مردم به هرکس و هر گروهی که دوست دارند، رأی بدهند ولی آمدن‌شان زنده بودن و پشتوانه‌ای کشور است و تولید قدرت و امنیت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: یک روز باید با سلاح مقابل دشمنان می‌ایستادیم و در دفاع مقدس، داعش و تهدیدات مختلف این‌گونه عمل شد؛ امروز با آمدن پای صندوق رأی همان کار را می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: یک روز باید با سلاح مقابل دشمنان می‌ایستادیم و در دفاع مقدس، داعش و تهدیدات مختلف این‌گونه عمل شد؛ امروز با آمدن پای صندوق رأی همان کار را می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی اظهار کرد: با شرکت پرشور در انتخابات دیوار تحریم شکسته خواهد شد.