پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

مسئول موسسه دانش بنیان مطرا گفت: در اواسط دهه هفتاد حمله و شبیخون فرهنگی به ثروت دفاع مقدس زده شد و جمهوری اسلامی در برابر این حمله، یک حرکت ایجابی ایجاد کرد به نام «راهیان نور».

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همه برنامه‌های فرهنگی باید جوهره اصلی فرهنگ ایثار و دفاع مقدس داشته باشد، بر تربیت دانش‌آموزان و دانشجومعلمان راوی دفاع مقدس تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: برآورد امسال اعزام دانشجویی راهیان نور 100 هزار نفر است که تاکنون 35 هزار دانشجو اعزام شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یونس عزیزی با اشاره به استقبال دانشجویان استان از اعزام به اردو‌های راهیان نور در سال جاری، گفت: امسال چهار هزار دانشجوی استان برای شرکت در اردو‌های راهیان نور دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند که حدود نیمی از آن‌ها دانشجویان دختر و نیم دیگر دانشجویان پسر بوده‌اند. وی افزود: حدود نیمی از دانشجویان استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور و نیمی دیگر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زایمان زن بابلی در شرایطی بحرانی، معجزه ای بود که در دل زمستان رخ داد. اراده و امید مادر، فداکاری اپراتور اورژانس و یاری طبیعت، نجات جان دو انسان را رقم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله محسن قمی تا کنون سابقه سه دوره نمایندگی مردم تهران را برعهده داشته است. ایشان همچنین ریاست نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بین سال‌های 1378 تا 1384 برعهده داشته‌است. آیت‌الله قمی از سال 1384 تا کنون معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری بوده است.

خبرگزاری مهر

حضور قشر جوان و رای اولی ها در این شعبه بسیار قابل توجه بود و اکثر رای دهندگان از جوانان و نوجوانان دهه هفتادی و هشتادی بودند.

خبرگزاری تسنیم

معاون استاندار خوزستان گفت: در ایام عید نوروز که مصادف با ماه مبارک رمضان است، کاروانی از شهرهای دیگر نخواهیم داشت و عموماً مردم خود استان خوزستان در یادمان‌ها حضور خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «سه چهارده» به قلم فاطمه سوریان توسط انتشارات رسول آفتاب منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قدرت نرم هم باید به اندازه قدرت سخت مورد توجه دولت‌ها باشد. قدرت نرم، به پشتوانه مردمی گفته می‌شود. هر دولتی که از پشتوانه مردمی بیشتری برخوردار باشد، دارای قدرت بازدارندگی بیشتری است و امکان زیادتری برای تأمین منافع مردم و نفوذ در تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل ارتش گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به صورت مستقیم و غیرمستقیم امنیت آفرین است و این موضوع جزو بدیهیات است و نیازی به اثبات ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال سینما پیشنهاد داد: یک کمدی جذاب دیگر به چینش اکران نوروزی اضافه شود. یک فعال سینما پیشنهاد داد: یک کمدی جذاب دیگر به چینش اکران نوروزی اضافه شود. به گزارش عرشه آنلاین،، شصت‌وچهارمین قسمت از برنامه «نقد سینما» شب گذشته 10 اسفند ماه روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

خبرگزاری تسنیم

نشست ادبی «شعر و ادبیات معاصر پارسی» در مرکز مطالعات زبان و ادبیات فارسی و خاورمیانه دانشگاه جواهر لعل نهرو برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینیه ارشاد، حسینیه جماران، مسجد لرزاده، ستاد انتخابات وزارت کشور و... امروز میزبان سیاسیونی بودند که برای رأی دادن در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان ششم پای صندوق های رأی رفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید احمد خمینی، محمدی عراقی، محمد مخبر و رئیس سازمان ثبت احوال در انتخابات مجالس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری شرکت کردند.