پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با صدور بیانیه‌ای ملت ایران را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکشنبه ششم اسفند مصادف با نیمه شعبان، طبق معمول برای دوستان پیام تبریک فرستادم. در این پیام چند خطی نوشتم «دعا میکنیم که همه مردم از حاکمان و خواص و عامه مردم، همه همت کنند تا با اراده و عزم به توسعه یافتگی و پیشرفت کشور با محوریت اخلاق زمینه ظهور و حضور حضرت آماده شود».

وب‌گاه الف

رهبر معظم انقلاب بر سیر مجاهدت‌ها از مشروطه به این سو تا مقطع انقلاب و به‌خصوص تأکیدهای خودِ حضرت امام خمینی (ره) برای به همه‌پرسی گذاشتن نوع حکومت «تنها حدود 50 روز پس از انقلاب اسلامی» صرفاً با این هدف اشاره می‌کنند که نقش تاریخی مردم را به عنوان «صاحبان کشور و انقلاب» یادآور شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پیامی مردم بزرگ و عزیز ایران را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: روز جمعه همه با هم در میعادگاه و رزم‌گاه شهدا، با رأی خود دشمنان را ناامید و مایوس می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا در پایان گفت: ان‌شاءلله روز جمعه همه با هم در میعادگاه و رزم‌گاه شهدا، با رأی خود دشمنان را ناامید و مایوس می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انتقام از دشمنان دستور کار جاری است و هرگز از دستور کار ما حذف نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

در ابتدای دهه 60 و همزمان با سال‌های دفاع مقدس برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی شب عید، قوه قضائیه مجازات تبعید و زندان برای خاطیان در نظر گرفته بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کمتر از یک روز به تجلی اراده مردم برای تعیین سرنوئشت خود برای 4 سال آینده خود مانده است، روزی که مردم سرنوشت خود را مشخص خواهند کرد که چه کسانی وکلای‌شان باشند. یازدهم اسفندماه روزی است که مردم با مشارکت حداکثری خود امنیت، اقتدار و منافع ملی و استانی کشور و استان خود را تضمین می‌کنند. در استان چهارمحال و بختیاری مردم قرار است 4 فرد را برای 4 کرسی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست ادبی «لبخند جاودانی» به مناسبت سالروز شهادت «امیر حاج امینی» شهید هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از اهالی ادب و اندیشه برگزار شد.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتقام از دشمنان هرگز از دستور کار ما حذف نخواهد شد و اجازه نمی‌دهیم این‌ها بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست گروه ادبیات انقلاب اسلامی اندیشکده ادبیات پایداری با عنوان «واکاوی داستان انقلاب و جنگ بر اساس مؤلفه‌های ادبیات داستانی در غرب» برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ضمن برشمردن ویژگی‌های منحصر به فرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: همان‌گونه که صلابت، توانمندی و رشادت‌های نیروهای مسلح موجب اقتدار کشور و پایداری امنیت ملی است، مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات هم ضامن امنیت کشور و پشتوانه‌ای قوی برای نیروی‌های مسلح بوده و خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در دیدار اعضای شورای‌عالی فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن برشمردن ویژگی‌های منحصر به فرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: همان‌گونه که صلابت، توانمندی و رشادت‌های نیروهای مسلح موجب اقتدار کشور و پایداری امنیت ملی است، مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات هم ضامن امنیت کشور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم و امنیت و شهدای تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: خداوند بزرگ را خاضعانه سپاسگزارم که امروز این توفیق و افتخار را عنایت کرد که در جمع خانواده‌های عزیز،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور کشورمان گفت: مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات ضامن امنیت کشور و پشتوانه‌ای قوی برای نیرو‌های مسلح بوده و خواهد بود.