پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم گفت: همان‌گونه که صلابت، توانمندی و رشادت‌های نیروهای مسلح موجب اقتدار کشور و پایداری امنیت ملی است، مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات هم ضامن امنیت کشور و پشتوانه‌ای قوی برای نیروی‌های مسلح بوده و خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور گفت: هر اقدامی در جهت تقویت بنیه دفاعی سرمایه‌گذاری برای امنیت و ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفتند بنی‌صدر قرار است به اهواز بیاید. آن موقع به ما می‌گفتند نیروهای مردمی. ما را در یک سالن جمع کردند و بنی‌صدر آمد و از همان ابتدا تحقیرمان کرد! [گفت] «شما برای چه به جبهه آمدید؟ شما که دانش نظامی ندارید، شما دست‌وپاگیر ارتش هم شده‌اید»!.. جلسه به قدری تحقیرآمیز بود که همه در گوشی پچ‌پچ کردیم: «بیاید موقع بیرون رفتن از سالن همدیگر را هل دهیم، خدا کند که بنی‌صدر زمین بخورد و دست و...

وب‌گاه الف

رئیس جمهور ضمن برشمردن ویژگی‌های منحصر به فرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: همان‌گونه که صلابت، توانمندی و رشادت‌های نیروهای مسلح موجب اقتدار کشور و پایداری امنیت ملی است، مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات هم ضامن امنیت کشور و پشتوانه‌ای قوی برای نیروی‌های مسلح بوده و خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: همان‌گونه که صلابت، توانمندی و رشادت‌های نیروهای مسلح موجب اقتدار کشور و پایداری امنیت ملی است، مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات هم ضامن امنیت کشور و پشتوانه‌ای قوی برای نیروی‌های مسلح بوده و خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حضور مردم حضور اصلی است و رای آنها رایی همراه با عمل و پیگیری است. ما امروز اگر قدرت و پیشرفتی داریم مرهون انتخابات و رای مردم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رضایی مجد به اندازه‌ای شیفته‌ی فوتبال بود که در زمان شهادت نیز پیراهن ورزشی به تن داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: حضور ما در انتخابات می تواند وحدت ملی ما را نشان دهد و هم ضریب امنیت ملی کشور را بالا می برد و هم تیغ دشمن را در برخورد با نظام جمهوری اسلامی کندتر خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست ادبی «لبخند جاودانی» به مناسبت سالروز شهادت «امیر حاج امینی» شهید هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از اهالی ادب و اندیشه در گروه بین‌المللی هندیران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

سید مسعود علوی‌تبار در نشست «لبخند جاودانی» گفت: تصویر مظلوم، زیبا و عرفانی چهره نورانی و سراسر آرامش شهید امیر حاج‌امینی گواه آن است که شهدا زنده و منشا خیر و برکت‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شامگاه چهارشنبه 9 اسفند، همزمان با شب شهادت شهید امیر حاج امینی نشست ادبی «لبخند جاودانی» با حضور جمعی از اهالی ادب و اندیشه کشورهای ایران، هندوستان، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و ازبکستان با مدیریت علیرضا قزوه و اجرای سید مسعود علوی تبار در گروه بین المللی هندیران برگزار شد. در ابتدای این مراسم سید سلمان صفوی رئیس آکادمی مطالعات ایرانی لندن در...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: حضور ما در انتخابات می تواند وحدت ملی ما را نشان دهد و هم ضریب امنیت ملی کشور را بالا می برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «سرزمین بارانی»، «کفش های آهنی»، «زندگی ماریا»، «آواز در خواب»، «مسافر»، «نیوتن»، «در مسیر تندباد»، «امپراطور»، «بال‌ها»، «آواز زنبوران»، «طلا و مس»، «موزه پرماجرا»، «باغبان»، «جوی»، «معجزه آبی»، «فلیکا»، «دکتر»، «ریچارد جول»، «هیاهوی بچه»، «تک تیرانداز»، «ماراکار: قهرمان دریا»، «داستان اسباب بازی 4»، «عصر...

خبرگزاری تسنیم

شامگاه دیروز نشست ادبی "لبخند جاودانی" در گروه بین المللی هندیران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی شب گذشته در مراسم اهدای 200 دستگاه یخچال ویژه نیازمندان اظهار داشت: جامعه ما تفاوت زیادی نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دارد و این از برکت مکتب امامت و ولایت است، روزی که ملت ما این مسیر را به رهبری امام راحل انتخاب کردند به ظاهر تصور می‌شد که نظام شاهنشاهی سرنگون و نظام جمهوری اسلامی جایگزین شد، ولی جمهوری سرآغاز و مسیری...

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون برای آخر هفته 27 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است که از شبکه‌های سیما به روی آنتن می‌برد.