پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل اداره نظارت برنمایش فیلم سازمان سینمایی از رقابت تنگاتنگ فیلم‌ها برای اکران نوروز و سختی کار انتخاب فیلم‌ها برای بستن جدول اکران نوروزی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منتقدان در نشست نقد و بررسی کتاب «پرونده‌ای برای هواپیماربایی» به قربانی بودن ایران در تروریسم هوایی و موضوع فرار بنی‌صدر پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی از رقابت تنگاتنگ فیلم‌ها برای اکران نوروز و سختی کار انتخاب برای بستن جدول اکران نوروزی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سرهنگ خسرو خطیب قوامی، منتقد در بررسی و نقد کتاب «پرونده‌ای درباره هواپیماربایی» تالیف سرهنگ رضا جهان‌فر که شنبه (28 بهمن 1402) در سرای کتاب برگزار شد، گفت: مولف کتاب در انتخاب موضوع، شجاعت به خرج داده و موضوع بحث‌برانگیزی را برای پژوهش انتخاب کرده است. وی افزود: دشمنان به هر نحوی سعی دارند به انقلاب...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی از رقابت تنگاتنگ فیلم‌ها برای اکران نوروز و سختی کار انتخاب فیلم‌ها برای بستن جدول اکران نوروزی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی سپر پایداری برای امنیت ملی و دفاع ملی کشور ما ایجاد کرده است اما نیروهای مسلح مکلف هستند که کوچک‌ترین تهدید را کاملاً جدی تلقی و احتمال آن را بالا فرض و خود را برای این شرایط آماده کنند.

خبرگزاری تسنیم

30 بهمن سال 98 بود که ویروس منحوس کرونا مهمان ناخوانده کشور شد؛ ویروسی که بیش از 7میلیون ابتلا و 146هزار مرگ را در ایران رقم زد اما تلاش گروه های درمانی وجهادی مانع از این شد که مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته، بیماری پشت درب بیمارستانها منتظر بماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: "اِنَا لِلَهِ وَاِنَا اِلَیهِ رَاجِعُونَ خبر در گذشت هنرمند محبوب موسیقی تاجیکستان جناب آقای دولتمند خالف دوستداران موسیقی را در حوزه فارسی زبانان متاثر کرد. آن مرحوم دلبسته زبان فارسی و شاعران بزرگ ایران بود. انتخاب اشعارش در آواز‌های...

خبرگزاری میزان

مراسم استقبال از پیکر‌های 34 شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس در حال برگزاری است.

وب‌گاه الف

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی سپر پایداری برای امنیت ملی و دفاع ملی کشور ما ایجاد کرده است اما نیروهای مسلح مکلفند که کوچکترین تهدید را کاملا جدی تلقی و احتمال آن را بالا فرض و خود را برای این شرایط آماده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«فرزانه فخریان» زبان شناس فرهنگی و پژوهشگر حوزه کودک و نوجوان گفت: ما در بنیاد پویانمایی ایران تلاش می‌کنیم به معنای واقعی یک صنعت راهبردی با همه ملزومات گفته شده را ایجاد کرده و به نتیجه برسانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: صهیونیست ها شکستی خوردند که قابل جبران نیست اما با کشتار مردم بی دفاع می‌خواهند این شکست را جبران کنند که قطعا امکان پذیر نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امروز در حاشیه دوازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از شعار سال 1403 راهیان نور کشور با عنوان «در راه فتح قله‌ایم» رونمایی کرد. در این جلسه با تصویب هیأت امنای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» به مدت سه سال به‌عنوان مدیرعامل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید ایمان یاراحمدی گفت: کاروان اعزامی دانشجویان خارجی به اردوی راهیان نور از کشور‌های ژاپن، افغانستان، لبنان، عراق، مراکش، تاجکستان و کشور‌های اروپایی هستند که در دانشگاه‌های ایران تحصیل می‌کنند. وی افزود: کاروان 120 نفر دانشجویان خارجی روز گذشته از کانال کمیل، فتح المبین، شهید باقری، هویزه دیدن کردند و امروز به زیارت یادمان شهدای عملیات کربلای...

خبرگزاری تسنیم

جشنواره "شهر شهدا" در فرهنگسرای خاوران در جنوب تهران آغاز به کار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: فضای «شهر شهدا» را تا ماه رمضان حفظ خواهیم کرد و پس از آن تبدیل به «شهر رمضان» خواهد شد.