پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولتمند خالف از خوانندگان سرشناس موسیقی تاجیکستان ساعاتی پیش در 74 سالگی بعد از مدت‌ها مبارزه با سرطان درگذشت. «دولتمند خالف» درگذشت دولتمند خالف از خوانندگان سرشناس موسیقی تاجیکستان ساعاتی پیش در 74 سالگی بعد از مدت‌ها مبارزه با سرطان درگذشت

وب‌گاه مشرق نیوز

گرانی و تورم لجام گسیخته موجب شده مصرف گوشت قرمز مردم به نصف برسد. دولت باید در این زمینه کاری بکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امدادگران اغلب، مجروحان را پانسمان می‌کردند تا جلوی خون‌ریزی‌های اساسی‌شان گرفته شود؛ البته امکانات و خدمات و تعداد افرادشان محدود بود. پست‌های امداد معمولاً یک چادر صحرایی بود که بلافاصله برپا می‌شد و نقطه‌ای آماده و مناسب و امن برای جمع‌آوری مجروحان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس تعریف گفت: «پس از فتح فاو، مشغول خاکریز زدن بودیم که صدای چند عراقی را شنیدیم. اول فکر کردیم آن‌ها دوباره فاو را پس گرفته‌اند؛ اما موضوع چیز دیگری بود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حاشیه دوازدهمین جلسه هیئت‌امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حکم «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش به‌عنوان فرمانده قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی امام حسن عسکری (ع) با حضور سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و اعضای هیئت‌امنا به ایشان تقدیم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی در دوازدهمین جلسه هیات امنای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌عنوان مدیرعامل جدید این‌موزه انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمله و اتهام کریمی قدوسی به ظریف: سربازی‌اش را در ارتش آمریکا تمام کرد و با امریه آن‌ها کارمند سازمان ملل شد / هم خائن است، هم نفوذی؛ مردم را هم با برجام در تنگنای معیشتی قرار داد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری، بار دیگر اتهامات بزرگ و مختلفی را به ظریف وزیر خارجه سابق ایران وارد کرد. قدوسی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: از کسی که با فرار از مردم و انقلاب و هشت سال دفاع مقدس سربازی‌اش...

وب‌گاه عصر ایران

قدوسی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: از کسی که با فرار از مردم و انقلاب و هشت سال دفاع مقدس سربازی‌اش را در ارتش آمریکا خدمت می‌کند و با امریه آن‌ها کارمند رسمی سازمان ملل می‌شود....

خبرگزاری تسنیم

سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» در دوازدهمین جلسه هیات امنای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌عنوان مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انتخاب شد.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقدامات صورت گرفته برای آثار سینمایی در حوزه دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر امسال چشمگیر بود.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «عارف 12 ساله» شامل خاطرات شهید نوجوان رضا پناهی همزمان با سالروز شهادتش توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ چهلم رسید.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «قصه مهتاب» معرف مقاومت و سرسختی یک بانوی ایرانی است که چگونه توانست در کوران سختی‌های زندگی هم به مبارزات سیاسی‌اش بپردازد و هم فرزندانی را تربیت کند که بعدها آدم‌های موثری در جامعه شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقدامات صورت گرفته برای آثار سینمایی در حوزه دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر امسال چشمگیر بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضائیه گفت: گاهی فرد یا عامل نفوذی با بکارگیری حربه‌ها و اهرم‌هایی سعی در جمع‌آوری اطلاعات از ما می‌کند.

خبرگزاری میزان

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه اسناد، مدارک و مستندات مرتبط با جنگ تحمیلی در اختیار محققان قرار گرفته است، گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال فیلم‌های دفاع مقدس حضور چشمگیری داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اینکه هنر در شکل عام و هنر نمایش به‌طور خاص چه سیر تحولی داشته و از روزگاری پیش از مشروطه تا امروز چه مسیری را آمده، محور گفت‌وگوی من با عبدالحسین لاله بود. از زمانی که نهضت ترجمه نمایشنامه‌های فرنگی شکل گرفت تا زمانی که نمایشنامه‌نویسانی همچون علی نصیریان بلبل سرگشته را نوشتند و پس از او نمایشنامه‌نویسانی همچون بهرام بیضایی بر اساس ساختار نمایش‌های ایرانی تئاتر خلق کردند، راه بسیاری...