پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر مطهر 34 شهید دوران دفاع مقدس در خاک عراق شناسایی شد. پیکر مطهر 34 شهید دوران دفاع مقدس در خاک عراق شناسایی شد. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از شناسایی پیکر مطهر 34 شهید دوران دفاع مقدس در خاک عراق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کاروان هایی از استان‌های مختلف در معراج شهید دکتر مصطفی چمران در دهلاویه حضور یافتند و عهد پیمانی دوباره با شهدا بستند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی از کتاب "قهوه تلخ در مرصاد" با موضوع خاطرات کادر درمان بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) در دوران کرونا برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مصلح از شناسایی پیکر مطهر 34 شهید دوران دفاع مقدس در خاک عراق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رمضانعلی رفیع‌زاده از رزمندگان دفاع مقدس در خاطره‌ای از لحظات طنز جبهه درباره عملیات «والفجر هشت» روایت می‌کند: جمعی تیپ پدافندی شیمیایی والعادیات «ش. م. ر» بودم. بیستم بهمن 1364، نیرو‌های ما شبانه از اروند وحشی گذشتند و خط را شکستند. هوا که روشن شد، به اتفاق حسین رحمانی، فرمانده گردان‌مان، حسن مراغی و آقای عباسی سوار قایق شدیم و توی شهر فاو رفتیم. عباسی،...

خبرگزاری تسنیم

تالارهای هفتگانه و سراسرنمای مقاومت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری تعطیل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تالار‌های هفتگانه و سراسر نمای مقاومت شهید سلیمانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به علت تعمیرات زیرساختی و فنی، روز یکشنبه 29 بهمن تعطیل است. طبق اعلام روابط عمومی این موزه، بازدید‌های گروهی رزرو شده لغو و باید با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شوند. این مجموعه ملی روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 17 و در روز‌های جمعه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تالارهای هفتگانه و سراسرنمای مقاومت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری تعطیل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در قسمتی از کتاب تکاوران دریایی در خرمشهر به نحوه آزادسازی شهید جهان‌آرا از مخفی‌گاه ضدانقلاب‌ها و خلق عرب پرداخته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست سراسری مدرسان معارف اسلامی دانشگاه‌ها در تهران، بهبود وضع معیشت را خواسته مردم دانست و با توجه تلاش‌های دولت مردمی در این زمینه، به ریشه تورم و مشکلات معیشتی در کشور پرداخت و اظهار داشت: با اینکه سال‌ها تورم بالا را تجربه می‌کنیم و در عرصه بین‌المللی نیز وضع خوبی نداشتیم، غرب با اِعمال تحریم‌های سخت، سعی کرد که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: نقشه دشمن برای انزوای سیاسی و اقتصادی ملت ایران، شکست خورد و دولت سیزدهم توانست که اعتماد مردم را جلب کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه کرج تاکیدکرد: مردم با حضور خود [در راهپیمایی 22 بهمن] نشان دادند که شعار «زن، زندگی، آزادی» در استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی معنا پیدا می‌کند نه جای دیگر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تبریز با اشاره به انتخابات 11 اسفند از نامزدهای این دوره از انتخابات خواست که تقوای سیاسی در تبلیغات را جدی گیرند و این مهم را رعایت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شوخی رهبر انقلاب با یکی از ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب:«تا حالا کسی نتوانسته بود به من در نمایشگاه کتاب بفروشد البته کتاب فروختن به من خیلی آسان است»