پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها علناً اعلام کرده‌اند در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند، گفت: دشمن با انتخابات پرشور باز هم اشتباهات محاسباتی خود را خواهد دید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ائتلاف جریان‌های انقلابی، لیست جامعه مدرسین را به عنوان عالی ترین نهاد حوزه‌های علمیه را به عنوان لیست مورد حمایت گروه‌های انقلابی معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌ها در گذر زمان پنج ساله نشان می‌دهد که با افزایش حمایت نهادها و سازمان‌های دولتی، نقش تهیه‌کنندگان بخش خصوصی بسیار کمرنگ‌تر از قبل شده و در عین حال نقش ارگان‌ها و رویکردهای خاصی که در جشنواره داشتند، ظهور بروز پر رنگ‌تری داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر هیات دولت با بیان اینکه نگاه ما می‌توانیم یکی از دستاورد‌های ناوگروه 86 بود، گفت: هرجا وحدت کلمه باشد پیروزی و موفقیت قرین آن خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه‌های پدافندی «آرمان» و «آذرخش» امروز رونمایی شد و سامانه پدافندی آرمان برای آماده شدن جهت انجام عملیات، در کمتر از سه دقیقه آماده رزم می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «شاهرخ شهرام» فرمانده قرارگاه تأمین حفاظت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز در حاشیه آیین رونمایی از دو دستاورد مهم دفاعی، اظهار داشت: سامانه پدافندی آرمان بر حسب تجربه دفاع مقدس و جنگ‌های نوین امروز طراحی شده به همین جهت خودحفاظت، چابک و با قابلیت‌های ویژه بوده که برای آماده شدن جهت انجام عملیات خودگردان بوده و در کمتر از...

وب‌گاه خبر آنلاین

در سری فیلم‌های بیست‌ویکمین جشنواره فیلم فجر مشهد فیلم‌های مرتبط با جنگ یا دفاع مقدس حضور پررنگی داشتند و هر کدام مستقیم یا غیرمستقیم تلاش در روایت وقایع آن دوران پرحماسه و فراموش‌نشدنی با کمک هنر هفتم داشتند؛ از این میان، فیلم «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری به دنبال روایت بخشی از زندگی شهید خلبان علی‌اکبر قربان‌شیرودی با بازی «میلاد کی‌مرام» بود تا یادی از این قهرمان ملی در خاطره‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (شنبه) در همایش ملی تبیین ابعاد و دستاورد‌های ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش که در سالن همایش کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، ضمن قدردانی از نیروی دریایی ارتش در راستای برگزاری این همایش، گفت: نیروی دریایی ارتش با این اقدام بزرگ موقعیت نداجا را در سطح دنیا به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی مطرح...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هئیت دولت امروز شنبه در همایش ملی تبیین ابعاد و دستاورد‌های ناوگروه 86 نداجا که در مرکز همایشهای کوثر برگزار شد، با بیان اینکه توفیق پیدا کردم کمتر از یک شبانه روز مهمان ناوگروه 86 باشم و غیر از گزارش‌هایی که شنیده بودیم و خوانده بودیم، خیلی روز خاطره انگیزی بود و نکاتی به ذهن من رسید که چه عواملی باعث شد ناوگروه 86...

وب‌گاه الف

فرمانده قرارگاه تأمین حفاظت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سامانه پدافندی «آرمان» برای آماده شدن جهت انجام عملیات، خودگردان است و در کمتر از 3 دقیقه آماده رزم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در بستر امنیت است که پیشرفت و توسعه حاصل خواهد شد؛ چراکه در خصوص توسعه دریامحور بی‌واسطه با تهدیدات دشمنان و رقبا مواجه هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد. بر اساس این گزارش، در این مراسم که امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام فرمانده قرارگاه تأمین حفاظت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سامانه پدافندی «آرمان» برای آماده شدن جهت انجام عملیات، خودگردان است و در کمتر از 3 دقیقه آماده رزم می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک تهیه‌کننده گفت: مستند «فیدوس» به دنبال آن بود که برش روایی مختصری از فعالیت‌های کادر پالایشگاه نفت آبادان در ماه‌های منجر به پیروزی انقلاب اسلامی بدهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آئین استقبال از پیکرهای 34 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس دوشنبه 30 بهمن از ساعت 9 صبح در پایانه مرزی شلمچه برگزار می‌شود. این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، 1 و 6 خیبر و بدر، کربلای 4 و 8 و تک دشمن در منطقه زبیدات هستند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگو و دبیر هئیت دولت گفت: هرجا وحدت کلمه باشد پیروزی و موفقیت قرین آن خواهد بود که جزو ویژگی‌های متمایز ناوگروه 86 و مجموعه دلاور مردان نیروی دریایی است که باید قدر آن را دانست.