پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: بالندگی و افتخار امروز کشور به برکت شهدا، رزمندگان و حضور ارزشمند همه اقوام ایرانی در 8 سال دفاع مقدس است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در آیین افتتاح مجموعه انبارهای سردار شهید سیدرضی موسوی که همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) در شاهین‌شهر اصفهان برگزار شد، گفت: این شرکت با تلاش برای مهار تورم و رشد تولید با 100 درصد ظرفیت خود تولید می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید ایمان یار احمدی در مورد نحوه اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور بیان کرد: دانشجویان از 22 بهمن تا 22 اسفند با اتوبوس یا قطار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و اردوگاه‌های سپاه پاسداران انقلاب واقع در محدوده استان خوزستان در شهر‌های خرمشهر، آبادان، اهواز، سوسنگرد، هویزه، دزفول و اندیمشک پذیرای زائران هستند. وی هدف از برگزاری اردو‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس جمهور در تازه ترین جلسه هیات دولت از عملکرد و برگزاری موفق چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر قدردانی کرد.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دورن شیراز بازآماد و به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرسرتیپ خلبان واحدی از الحاق یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس جمهور در تازه ترین جلسه هیات دولت از عملکرد و برگزاری موفق چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزنامه‌های امروز به انفجار در خط انتقال گاز کشور و تجلیل نمایندگان رهبر انقلاب از جانبازان دفاع مقدس پرداخته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، صبح امروز هیات‌هایی از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس در تهران، از فداکاری، صبر و ایستادگی آنان تجلیل کردند. سرپرستی این هیئت‌ها را حجج اسلام رحیمیان، حاج‌علی‌اکبری، ابوترابی‌فرد، نواب، موسوی‌مقدم، قاضی‌عسکر، سلیمانی، قمی و محمدیان برعهده داشتند. نمایندگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی گفت: چرا ملت ایران 45 سال از دستاوردهای پرشور حمایت و دفاع می‌کند؟ این بیانگر این است که ملت ایران در قاب و تصویر جمهوری اسلامی خواسته‌ها و آرمان‌های خود را می‌بیند و به همین دلیل است که همه آن تهدیدات 100 سال گذشته در 45 سال جمع شد و روبه‌روی ما قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، هیات‌هایی از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از آنان تجلیل کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، هیئت‌هایی از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از آنان تجلیل کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس، بومی‌سازی تجهیزات و راهبردهای نظامی، امروز ما را به قدرت و توان بازدارندگی رسانده است و دشمنان می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توانایی پاسخگویی به هر سطحی از تهدید را دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر همایش ادبی «سوختگان وصل» گفت: از 20 شاعر و نویسنده حوزه ادبیات پایداری به عنوان برگزیده بیستمین دوره تجلیل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه رفتار کادر درمان با بیماران باید مبتنی بر آموزه‌های قرآن باشد، گفت: باید فرهنگ قرآنی در نظام سلامت گسترش یابد.