جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری میزان

مراسم رونمایی از پوسترسی و هفتمینجشنواره موسیقی فجر ظهر روز چهارشنبه ششم بهمن با حضور «محمود سالاری» معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سالاری گفت: همه باید خود را در قبال هنر انقلاب و اقتصاد آن مسئول بدانند و هزینه کنند.

خبرگزاری میزان

جایزه ترانه با هدف تجلیل و تشویق ترانه‌سرایان برتر، ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه، حمایت و معرفی ترانه‌های برتر در سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شب گذشته به صورت مجازی برای علاقه‌مندان به موسیقی پخش شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شامگاه 30 دی ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایسنا

حسین علیزاده در اختتامیه جشنواره موسیقی جوان درباره حمایت از شرکت‌کنندگان این رویداد بیان کرد: تصمیم‌هایی برای استعدادهای خاص شرکت کننده جشنواره موسیقی جوان مبنی بر برگزاری آموزش‌های فوق العاده برای آنها به گونه‌ای که کارشان ادامه پیدا کند، در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آهنگساز و موسیقیدان ایرانی، گفت: میوه جشنواره پانزدهم موسیقی جوان امسال لذت‌بخش بود و اگر عده‌ای، هدفی را با عشق و ایمان دنبال کنند، ثمر می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره ملی موسیقی جوان آینده 60 سال موسیقی ایران را بیمه و هر سال که برگزار می‌شود این امید را بیشتر و به دورتر پرتاب می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

چندی پیش و در پی نامه انتقادی منتشرشده از سوی جمعی از اهالی موسیقی، ایسنا گزارشی را در گفت‌وگو با تنی چند از امضاکنندگان منتشر کرد تا ضمن صحت‌سنجی نامه، نقطه نظرات آنها را جویا شود. پس از انتشار این گزارش، خانه موسیقی توضیحاتی را در راستای پاسخ به این اظهارات، در اختیار ایسنا قرار داد و در بندی به طور مشخص اظهارات شهرام صارمی آهنگساز و نوازنده کمانچه را «دور از انصاف و خلاف واقع» خواند....

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروز ارجمند درباره خوانندگان نوظهوری که وارد عرصه موسیقی می‌شوند و با سرعت نیز از یادها می‌روند، می‌گوید من آثار آن‌ها را جزو موسیقی پاپ آدامسی می‌دانم که مانند آدامس، برای اولین بار شیرین هستند ولی بعد از یک‌بار شنیده شدن شیرینی خود را از دست می‌دهند و از یادها می‌روند.

خبرگزاری دانا

جایزه ترانه با هدف تجلیل و تشویق ترانه‌سرایان برتر، ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه، حمایت و معرفی ترانه های برتر در سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

پیروز ارجمند درباره خوانندگان نوظهوری که وارد عرصه موسیقی می‌شوند و با سرعت نیز از یادها می‌روند، گفت: این افراد زیاد نیستند، نمی‌توانند جریان‌ساز باشند، تاثیری روی روند موسیقی پاپ بگذارند و آثار آنها ماندگار نیست. من آثار آنها را جزو موسیقی پاپ آدامسی می‌شناسم، مانند آدامس برای اولین بار شیرین هستند ولی بعد از یک‌بار شنیده شدن شیرنی خود را از دست می‌دهند و از یادها می‌روند.

خبرگزاری ایسنا

جایزه ترانه با هدف تجلیل و تشویق ترانه‌سرایان برتر، ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه‌، حمایت و معرفی ترانه‌های برتر در سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی بهمنی، اسماعیل امینی، محمود اکرامی‌فر، مهدی امین فروغی، میلاد عرفان‌پور، مجید افشاری و لیلا کردبچه داوران این دوره جایزه ترانه سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر شدند.

خبرگزاری مهر

جایزه ترانه با هدف تجلیل و تشویق ترانه‌سرایان برتر، ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه، حمایت و معرفی ترانه های برتر در سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.