جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری میزان

جایزه ترانه با هدف تجلیل و تشویق ترانه‌سرایان برتر، ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه، حمایت و معرفی ترانه‌های برتر در سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جایزه ترانه سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، هفت داور مشخص شدند که آثار این بخش از جشنواره را قضاوت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تعدادی از خوانندگان و تهیه کنندگان موسیقی پاپ، این پیام را برای هنرمندان داشت که گویا موسیقی پاپ به این وزارتخانه "قریب" است و موسیقی اصیل و اندشمند در آن "غریب."

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره موسیقی جوان گفت: جشنواره موسیقی جوان که در میان جشنواره‌های هنری کشور جایگاه ویژه‌ای داره، گنجینه گران‌سنگی است که نوید ارتقا سطح هنری هنرمندان جوان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 12 پرونده متقاضیان دریافت مجوز آموزشگاه موسیقی از هشت استان کشور بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد اتنوموزیکولوژی (موسیقی‌شناسی قومی) دانشگاه اعتقاد دارد که سبک و فرم موسیقی مختص و ناشی از دوران کرونا در صورتی متولد خواهد شد که کارکردی عملی و اجتماعی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از گذشت حدود دو سال، محدودیت‌های کرونایی از روی فعالیت‌های هنری و اجراهای صحنه‌ای برداشته شد و این هفته برای دومین هفته پیاپی صدای موسیقی زنده در سالن‌های پایتخت به گوش خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان آورده است: «موسیقی نه هنری در کنار دیگر هنر‌ها بلکه جویباری روان و پرطراوت است که هنر‌های دیگر با آن تازه و شاداب‌تر می‌نماید و دستاورد‌های بی نظیر همچون خلق و زایش اثر هنری ماندگار در این همنشینی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: این رویداد راهی روشن به آینده موسیقی این مرزو بوم است، سرزمینی که همواره صحنه نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می‌آموزند.

خبرگزاری ایسنا

معاون هنری در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی این مرز و بوم است، سرزمینی که همواره صحنه‌ی نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می‌آموزند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صداوسیما برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

مرتضی امیری اسفندقه شاعر در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر شعر، موسیقی و ترانه صداوسیما درباره حمایت این سازمان از نوازندگان خیابانی خطاب به علیرضا قزوه گفت: از شما می‌خواهم که استعدادهای موسیقی کنار خیابان را شناسایی و از آنها استفاده کنید. چه خوب می‌شود اگر این نوازندگان از قلب خیابان به تلویزیون بیایند. ای کاش بتوانیم این نغمه‌های سرگردان و مقامات گمنام را شناسایی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را منتشر کرد. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان آورده است: «موسیقی همواره یکی از جلوه‌های هنری جوامع و ملل از آغاز تاکنون و به عنوان...

خبرگزاری ایسنا

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: موسیقی همواره یکی از جلوه‌های هنری جوامع و ملل از آغاز تا کنون و به عنوان یک بلاغت موثر روحی، نماینده احساسات عالی و روح ملت‌ها بوده است. حفظ و پاسداری از این میراث بی‌بدیل که طی سالیان متمادی برگرفته از همزیستی و همراهی فرهنگ‌ها، باورها و هویت اجتماعی مردم این سرزمین است، به پشتوانه پیشینه درخشان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: حضور گسترده نوجوانان و جوانان از تمام نقاط ایران زمین و تنوع حضور از مناطق و اقوام مختلف جای بسی خوشحالی دارد زیرا که باعث ایجاد رنگین کمانی از اصالت، خلاقیت و توانایی در این جشنواره شده است.