جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

ناآگاهی مدیران تصمیم‌گیرنده برای موسیقی نسبت به این هنر، لزوم توجه به آن‌چه اخلاق گرایی در بحث حفظ سلامت جامعه و اخلاق‌گرایی اقتصادی نامیده می‌شود و چالش‌های پیش روی تهیه‌کنندگان و صاحبان سالن برای تعیین قیمت نهایی بلیت اجراها از جمله مواردی بود که در کلاب‌هاوس خبرآنلاین با عنوان «وضعیت برگزاری کنسرت‌ها پس از 22 ماه تعطیلی» مطرح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهنام بانی با استفاده از 50 درصد ظرفیت سالن در تبریز روی صحنه می‌رود و محسن ابراهیم‌زاده با استفاده از صد در صد ظرفیت در فردیس، در این میان محمدحسین توتونچیان می‌گوید اداره اماکن با اعلام این که ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف برگزاری کنسرت‌ها در استان تهران است فعلا صدور مجوزها را متوقف کرده است، سرپرست دفتر موسیقی و ستاد ملی مقابله با کرونا پاسخ نمی‌دهند و اداره ارشاد تهران می‌گوید...

خبرگزاری دانا

یکی از تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذاران حوزه موسیقی از مخالفت ستاد ملی مقابله کرونا برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی طی روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، علی نیکنام مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره به برگزاری پانزده دوره از جشنواره موسیقی جوان و تثبیت جایگاه آن به عنوان یکی از اصلی‌ترین جشنواره‌های موسیقایی کشور، سرنوشت برگزیدگان را مهمترین دغدغه برگزارکنندگان جشنواره برشمرد. نیکنام گفت: یکی از دغدغه‌های جدی برگزارکنندگان جشنواره، اهالی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، گفت: جشنواره موسیقی جوان، فعال و پویاست اما نکته اینجاست که جشنواره ملی موسیقی جوان می‌تواند به غنی‌سازی جشنواره نواحی و نیز جشنواره فجر کمک کند.

خبرگزاری ایسنا

دو سال است که هر بار نوید برگزاری کنسرت‌های حضوری اعلان عمومی می‌شود و در راستای آن نشست‌های بررسی، گزارش‌های رسانه‌ای و حرف و حدیث‌های مختلف از اینجا و آنجا و از سوی مقامات مسوول به گوش می‌رسد، اما گویی هر بار موانع با قدرت بیشتری مقابل عزم جزم برگزاری قرار می گیرد تا برای مدتی باز هم از سرگیری کنسرت‌ها را به تعویق بیاندازد.

خبرگزاری تسنیم

«تا قله» عنوان آلبومی است که شامل 10 سرود برای نوجوانان است و قرار بود سال گذشته منتشر شود اما انتشار آن تا این لحظه انجام نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد رودکی گفت: از ابتدای دی‌، صحن تالارهای مجموعه شاهد اجراهای هنری با حضور تماشاگر خواهد بود و اجراهای ارکسترهای بنیاد نیز از همین تاریخ آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، گفت: عشقی که در دل جوان‌ها نسبت به موسیقی اقلیم‌شان جوانه زد، هرگز از بین نخواهد رفت و انواع موسیقی غربی هم این عشق و علاقه را از بین نخواهد برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسیقیدان و نوازنده که آثار آذری رسیده به بخش نواحی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان را داوری کرده، معتقد است استعدادهای زیادی در موسیقی مقامی کشورمان وجود دارند که در جشنواره شناسایی می‌شوند و زمینه شکوفایی آنها فراهم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعدادی از خوانندگان پاپ کشورمان در ادامه رونق گرفتن کنسرت‌ها اقدام به برگزاری اجراهای زنده در برخی از شهرهای کشور از جمله جزیره کیش کردند و این درحالی است که انتظار می‌رود چراغ سالن‌های کنسرت پایتخت نیز به زودی روشن شود.

خبرگزاری ایسنا

یک نوازنده تنبور درباره صحبت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در حمایت از موسیقی نواحی سخن گفته بود، می‌گوید: «آقای اسماعیلی در صحبت‌هایش درباره حمایت از موسیقی نواحی گفته است، امیدوارم این وعده به‌زودی عملی شود؛ چراکه در این سه سال اخیر و ایام کرونا، هنرمندان موسیقی بالاخص موسیقی نواحی، بیشترین ضربه را به لحاظ روحی و مالی خورده‌اند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره بین المللی موسیقی فجر با سرپرست معاونت امور هنری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه که با حضور محمد اله‌یاری فومنی، سرپرست دفتر موسیقی و رییس سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار شد، حسن ریاحی، دبیر، اردوان جعفریان، مدیر بخش بین الملل، امیرعباس ستایشگر، عضو هیات انتخاب و محسن رجب‌پور از اعضای شورای ارزیابی جشنواره سی و ششم گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات برای برگزاری این دوره جشنواره ارائه کردند. محمود شالویی،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت جشنواره‌های هنری فجر، گفت: جنبه ها و مشخصه‌های هنری جشنواره موسیقی فجر و حضور گسترده و موثر هنرمندان و گروه‌های هنری در این رویداد مورد توجه است.

خبرگزاری ایسنا

جلسه دبیر و مدیران سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با سرپرست معاونت امور هنری برگزار شد.