جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایسنا

12 پرونده متقاضی دریافت مجوز آموزشگاه موسیقی در شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی یکشنبه، 19 دی ماه بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی با بررسی 12 پرونده متقاضی دریافت مجوز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: حمایت از موسیقی‌های بومی و هویتی جزء وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هنری وزیر ارشاد در بازدید از دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر گفت: موسیقی، یکی از دغدغه‌های اصلی نظام است و باید این روند را به سمت عمق‌بخشی حرکت بدهیم؛ این امر یک کار جدی می‌طلبد که برای برطرف کردن مشکلات آن همه باید همکاری کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر موسیقی با هیات انتخاب آثار جشنواره موسیقی فجر و گروه های شرکت کننده در این رویداد دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا

محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری فومنی، سرپرست دفتر موسیقی، از دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر بازدید و در بخشی از جلسه هیات انتخاب آثار و گروه های سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر شرکت کردند.

خبرگزاری میزان

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری فومنی سرپرست دفتر موسیقی از دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر بازدید و در بخشی از جلسه هیئت انتخاب آثار و گروه‌های سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر شرکت کردند.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی علیرضا قزوه را به سمت «مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود» منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

قزوه همچنین دبیر نخستین جشنواره بین المللی شعر فجر بوده است. او سابقه عضویت در هیات تحریریه روزنامه جمهوری اسلامی و روزنامه اطلاعات و مجلات امید انقلاب، ادبستان، اهل قلم و سردبیری مجلات شعر و قند پارسی را در کارنامه خود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، علیرضا قزوه را به سمت «مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود» منصوب کرد. متن کامل حکم به این شرح است: «هنرمند گرانقدر جناب آقای علیرضا قزوه نظر به سوابق روشن و فعالیت‌های موثر هنری در خدمت به انقلاب اسلامی‌به موجب این حکم به عنوان «مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود» منصوب می‌شوید. میراث پرشکوه...

خبرگزاری ایسنا

رئیس صداوسیما در حکمی علیرضا قزوه را به سمت «مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود» منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما درباره پخش آثار موسیقی در برنامه های رادیو و تلویزیونی که بعضا بدون رعایت کپی رایت هم انجام می شود، می‌گوید که «این امر باعث می‌شود که آن دسته از هنرمندانی که کمتر شناخته شده هستند به جامعه معرفی شده و در نهایت این اتقاق به نفع اهالی موسیقی هم هست.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معتقد است که تاریخ، تمدن و هنر امنیتش را مدیرون شهید سردار سلیمانی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کنسرت مقام حماسه، نجوای شاعرانه نغمه‌ها و آواها در رثای سردار دلها در تالار وحدت برگزار شد.