سه‌شنبه 29 خرداد 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه جمعه - 25 خردادماه - از ساعت 22 و 45 دقیقه مهمان برنامه «میزگرد اقتصادی» شبکه یک سیما است.

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر کسی قانون را قبول نداشته باشد، نباید خودش را برای قبول یک مسئولیت پیشنهاد بدهد

رئیس شورای سیاسی جنبش النجباء عراق به سفیر جدید آمریکا در این کشور هشدار داد که سیلی‌های بعدی در راه است.

جبهه ایران اسلامی با صدور بیانیه ای از سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از تمام کسانی که با آبروی من بازی کرده اند به صورت قانونی عمل خواهم کرد.

برنامه گفت و گوی ویژه خبری با حضور «علیرضا زاکانی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

رئیس‌جمهور روسیه گفت مسکو امروز یک پیشنهاد صلح واقعی دیگر را برای حل مناقشه در اوکراین ارائه می دهد، اما اگر غرب و کی یف امتناع ورزند، مسئولیت خونریزی‌ها بر عهده آنها خواهد بود.

به دلیل بارش باران و احتمال ریزش سنگ و همچنین ایمن سازی مسیر برای حفاظت از جان هموطنان جاده چالو در محدوده کندوان از هر دو طرف مسدود و در صورت بازگشایی اطلاع رسانی خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

گروه 7 در بیانیه‌ای اعلام کرد که این گروه تا پایان سال جاری میلادی یک وام 50 میلیارد دلاری به اوکراین خواهد داد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می‌دهم که اگر روزی و روزگاری قدرت و اختیاری پیدا کردم، قطعاً به معلمان توجه کنم چرا که این معلم است که فرزندان ما را تربیت می‌کند.

پاکستان به واسطه آن که از منظر جغرافیایی در نزدیکی تنگه هرمز قرار گرفته و در عین حال خارج از منطقه خلیج فارس قرار دارد، دارای برتری است.

یکی از اعضای کمیته انضباطی باید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور یابد.

حزب‌الله لبنان از حملات گسترده علیه پایگاه‌های صهیونیستی خبر داد.