سه‌شنبه 29 خرداد 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: اینترنت جزو کالاهای اساسی است و از این موضع تدافعی باید بیرون آییم و باید حکمرانی اینترنت جهانی را بدست گیریم، زیرا دانش فنی و ابزار این حوزه را در اختیار داریم و می‌توانیم در 10 سال آینده حکمرانی اینترنت در جهان را داشته باشیم؛ در این زمینه سازوکارها باید اصلاح شود و به اینترنت سریع، سالم و آسان در دسترس نیاز داریم.

به‌دلیل لحظه‌ای‌بودنِ بارش‌ها احتمال بالاآمدن آب از مسیل‌ها و دره‌ها و آب‌گرفتگی خیابان‌ها وجود دارد. در زمان وزش باد مردم از ایستادن در کنار سازه‌های موقت، درختان فرسوده و تابلوها خودداری کنند.

سران هفت کشور صنعتی جهان طی بیانیه‌ای با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، از این کشور خواستند فعالیت‌های مربوط به غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند.

یک ویتامین محلول در چربی که از سیستم ایمنی محافظت می‌کند.

قیمت دام در تهران برای دو روز عرفه و عید قربان بین 330 تا 335 هزار تومان خواهد بود.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به نامگذاری دولت خود با عنوان «دولت خانواده» اظهار داشت: توجه ویژه به موضوع خانواده دارم و اسم دولت خود را دولت مردم و خانواده نام نهادم زیرا پدر و مادر خود را فدای سعادت فرزندان می کنند، فرزندان در این بستر خانواده رشد می کنند و آن را به جامعه تسریع می دهند.

رسانه آمریکایی گزارش داد چالشی که ارتش یمن در دریای سرخ برای نیروهای آمریکایی ایجاد کرده، از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه بوده است.

پخش برنامه «میزگرد فرهنگی» با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در شبکه دو سیما آغاز شد.

تیم ملی تنیس ایران با تنها پیروزی که در مرحله گروهی دیویس کاپ منطقه سه آسیا و اقیانوسیه به دست آورد، در این گروه ماندگار شد و به دسته چهار سقوط نکرد

مسعود پزشکیان در یکی از برنامه های انتخاباتی خود درباره تماشای مسابقات تیم فوتبال تراکتور سخن گفت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شاید ما نتوانیم همه مشکلات را حل کنیم ولی با همدلی و همزبانی و بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان بخشی از مشکلات را حل می‌کنیم.

بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه با افت 5500 واحدی کار را تمام کرد تا سومین هفته خرداد ماه نیز بازار بازدهی منفی را ثبت کرده باشد

مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توصیه‌ای به مردم گفت: تنها 15 روز فرصت دارید.

رسانه دولتی کره شمالی نوشت کنفرانسی که قرار است به میزبانی سوئیس با موضوع صلح اوکراین برگزار شود به دلیل شرکت نکردن روسیه به عنوان یکی از طرف‌های جنگ اوکراین در آن پوچ و مضحک است.

وزرای خارجه عمان و آمریکا درمورد آخرین تحولات منطقه و در راس آن‌ها جنگ عزه تلفنی گفت‌وگو کردند.