شنبه 26 خرداد 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای امروز (پنج‌شنبه) از حمله موشکی به یک کشتی در نزدیکی خلیج عدن در یمن خبر دادند.

محمدباقر قالیباف تاکید کرد: امروز در حین اینکه در حال رقابت در جبهه انقلاب هستیم باید وحدت، یکپارچگی و ید واحده را به نمایش بگذاریم که از هر یک از نامزدها گرفته تا ستادها این موضوع را رعایت نکنند اولین ظلم را به انقلاب اسلامی، به شهدا و به سیدالشهدای خدمت کرده اند.

همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظرفیت‌ها و امکانات پیام رسان‌های داخلی برای نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشریح شد.

فوق تخصص گوارش و کبد بالغین، نسبت به خطرات مصرف داروهای ضد دیابت بدون تجویز پزشک هشدار داد و گفت: استفاده از داروهای لاغری برای کاهش وزن به شرایط فرد بستگی دارد.

ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه سنگین است.

«سعید جلیلی» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین سفر استانی خود دقایقی قبل وارد استان قم شد.

شبکه تلویزیونی تی‌آرتی هابر امروز (پنجشنبه) به نقل از یک منبع در وزارت دفاع ترکیه گزارش داد که ترکیه و آمریکا قراردادی را برای تامین جنگنده‌های اف -16 امضا کردند.

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق وزش، تندباد لحظه‌ای و وقوع گرد و خاک همچنین احتمال آبگرفتگی معابر هشدار داد.

به گزارش رسانه‌ها، مقام‌های ژاپن و کره‌شمالی در مغولستان دیداری محرمانه برگزار کردند.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مردم انتخاب کرده‌اند که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند و نباید به مسیر اشتباه دهه 90 بازگردیم.

«مجید سمیعی» در گفت‌وگویی که در صفحه رسمی قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهور بازنشر داده شد، افزود: زمانی از من انتقاد می‌شد که در کشوری همچون چین فعالیت می‌کنم اما در ایران نه، گفتم اگر یک بنیاد ایجاد کنید حاضرم بیایم.

تورم ایالات‌متحده در ماه مه از 3.4 درصد به 3.3 درصد کاهش یافت.

معاون مسکن روستایی و بازسازی بنیاد مسکن جزییات واگذاری یک میلیون قطعه زمین رایگان به طور 99 سال اجاره رایگان را به واجدان شرایط تشریح کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد کاهش زمان آموزش دروس برای تمام دوره های تحصیلی است و این موضوع در سند تحول پرورشی که در ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده، آمده است، بنابراین قطعاً برنامه درسی ملی مدارس تغییر خواهد کرد.

چند روز از آغاز تبلیغات ریاست جمهوری می‌گذرد. در این مدت «جستجوی» کاربران گوگل در مورد انتخابات نیز دستخوش تغییراتی شده است.

رهبران گروه هفت با ارسال کمک 50 میلیارد دلاری به اوکراین از طریق سود با دارایی‌های مسدود شده روسیه موافقت کردند.