سه‌شنبه 29 خرداد 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات محلی روسیه اعلام کردند که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور چند پهپاد در در مناطق روستوف و بلگورود رهگیری و منهدم کردند.

دبیرکل ناتو گفت که پذیرش شرایط جدیدی که رئیس‌جمهور روسیه برای برقراری صلح در اوکراین اعلام کرده، به معنای تحقق اهداف مسکو است.

شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یکی دیگر از مواضع اسرائیل را هدف حمله موشکی قرار داده است.

هواپیمای حامل وزیر دفاع ایتالیا به دلیل احتمال بروز نقص فنی، مجبور به فرود اضطراری شد.

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد: طی 24 ساعت گذشته 2 قایق بدون سرنشین را که حوثی‌ها (انصارالله) به آب انداخته بودند در دریای سرخ منهدم کردیم.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت که ات کوین و همستر کامبت، تحت نظارت هیچ مرجع رسمی داخلی و بین‌المللی نیست.

93 کشور جهان در بیانیه‌ای مشترک حمایت قاطع خود را از دادگاه کیفری بین‌المللی اعلام کردند.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور تلفنی با بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان گفت وگو کرده است.

منابع رسانه‌ای اطلاع دادند که که بروکسل به دلیل مخالفت آلمان در مورد دور جدید تحریم‌ها علیه روسیه به توافق نرسیده است.

ششمین روز تبلیغاتی رادیوتلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری امروز از ساعت 14:30 تا 16:00 با حضور آقای علیرضا زاکانی در برنامه «میزگرد سیاسی» شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

پوتین فاش کرد که حدود 700 هزار سرباز روس در جنگ کنونی میان مسکو و کی‌یف درگیر هستند.

حمیدرضا جلایی‌پور، جامعه‌شناس درباره تاثیر حمایت خاتمی از پزشکیان و روند انتخابات پیش رو به «هم‌میهن» گفت: «خوشبختانه در این انتخابات جناب آقای خاتمی و همه نهادها و نیروهای متشکل اصلی اصلاح‌طلبان مشارکت‌گرایانه عمل کرده‌اند و پای کار حمایت از نامزدی دکتر پزشکیان در انتخابات‌اند.

امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار روند صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر اونس به 2,333 (دو هزار و سیصد و سی و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.12 درصدی داشته است.

فرماندار مشگین‌شهر از خسارت 80 تا 100 درصدی سیلاب و تگرگ به مزارع و باغات 16 روستای این شهرستان خبر داد.

سخنرانی بایدن موجب شد تا رئیس جمهور در اختلاف هایش با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل دست برتر را داشته باشد و «بی بی» را غافلگیر کند.