جمعه 28 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای دریافت لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک لازم باید به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنید.

وزارت دفاع ملی ترکیه امروز چهارشنبه در بیانیه ای از بمباران منطقه خارکوف و گارا در شمال عراق از سوی این کشور خبر داد.

اورژانس 115 و بیمارستان‌های مشهد در پی وقوع سیل به حالت آماده باش در آمدند.

رفیعی گفت: تلاش می‌شود سیلاب از مسیر رودخانه تجن وارد رودخانه اصلی شده تا کمترین خسارت را در سطح شهرستان داشته باشیم. خوشبختانه تا این لحظه مشکل خاصی به زیرساخت‌های شهرستان وارد نشده است.

اسماعیل هنیه بیان کرد: ارتش شکست‌ناپذیر دشمن در غزه شکست خورد و زیر ضربات مقاومت فرو پاشید.

مخبر با توجه به پیش بینی‌های جدید برای بارش در روزهای آینده، آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی شهر مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی را خواستار شد و بر اطلاع رسانی به موقع به برخی روستاهای در معرض خطر و پیشگیری از هرگونه تلفات جانی دیگر تاکید کرد.

گالانت گفت: از نخست‌وزیر می‌خواهم که اعلام کند اسرائیل از نظر غیرنظامی بر نوار غزه مسلط نخواهد شد و جایگزینی برای حماس پیدا خواهد شد.

رئیس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بازی‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم باید پایان پیدا کند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد بیان کرد: آب شرب این مناطق به مدت 6 ساعت قطع می شود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم که خواستار پیدا کردن جایگزین برای حماس در نوار غزه شده بود، گفت که حاضر نیست «فتحستان» (حکومت فتح) را جایگزین «حماسستان» (حکومت حماس) کند.

ذاکریان گفت: هفت تیم هلال‌احمر نیز در حال تخلیه آب در میدان انقلاب مشهد هستند و دادرسانی به مردم و افراد درگیر سیلاب همچنان در حال انجام است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: بنیامین نتانیاهو می‌توانست نصف شکست را بپذیرد اما با حماقت خود مجبور خواهد شد شکست کامل را قبول کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از آتش سوزی در یک انبار کالا در خیابان شهید رجایی خبر داد‌.

روزنامه گاردین امروز چهارشنبه گزارش داد: عزم ایالات متحده برای حفظ عربستان سعودی در روند صلح با اسرائیل، واشنگتن را بر آن داشته که به ریاض چراغ سبز غیر رسمی نشان دهد تا تلاش کند توافق صلح با انصارالله احیا شود.