چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر قصد سرمایه گذاری بر روی مسکن دارید ولی تا به حال موفق نشده اید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه بفرمایید تا به حل این مسئله بپردازیم.

امروز قیمت بیت کوین در بازار رشد داشته است و به 63,007 (شصت و سه هزار و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.26 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 44,650,000 (چهل و چهار میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 3 روز پیش، افزایش 1 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,777,700 (سه میلیون و هفتصد و هفتاد و هفت هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به 3 روز پیش، افزایش 1.03 درصدی داشته است.

سخنگوی هما خاطرنشان کرد: با مصوبه انجمن شرکت‌های هواپیمایی، حداکثر قیمت در کلاس بیزینس 75 درصد بیش از قیمت کلاس اکونومی خواهد بود. بر این اساس هیچ گران فروشی انجام نشده و افزایش 300 درصدی در کار نبوده است.

امروز قیمت سکه امامی به 44,650,000 (چهل و چهار میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 3 روز پیش، افزایش 1 درصدی داشته است. قیمت طلا هم افزایش را تجربه کرد.

امروز قیمت دلار مبادله ای بالا رفته است و به 49,549 (چهل و نه هزار و پانصد و چهل و نه) تومان رسید که نسبت به 3 روز پیش، افزایش 0.14 درصدی داشته است.

در پی بروز حادثه معدن طبس، احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علی‌حسین رعیتی‌فرد، معاون روابط کار این وزارتخانه مأموریت داد تا برای بررسی علل بروز حادثه به این منطقه سفر کند.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

به عقیده تحلیلگران، با توجه به رکورد تاریخی اونس طلا، قیمت آبشده هم در مسیر افزایشی باقی خواهد ماند و انتظار می‌رود با افزایش قیمت دلار، قیمت طلای آبشده به ثبات نسبی برسد و روند رشد خود را متوقف کند.

در دنیای پرتلاطم اقتصاد امروز، یافتن راه‌هایی برای کسب درآمد پایدار و سودآور، دغدغه بسیاری از افراد است.

وزیر ارتباطات درباره موضوع فیلترینگ توضیح داد: محور این کار شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی است اما سلسله جلساتی برگزار شده و امروز هم جلسه‌ای داریم. پیگیری می‌کنیم و اجازه بدهید این موضوعات را در فضای کارشناسی دنبال کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در تماس با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت معدن معدنجوی طبس، وی را مامور کرد ضمن حضور میدانی در محل حادثه با همکاری سایر صنایع استان به امر امدادرسانی و جستجوی مفقودین حادثه سرعت بخشد.

وزیر علوم تصریح کرد: خبر خوشی که برای دانشگاهیان دارم این است که خوشبختانه دولت بودجه خوبی برای تجهیز و تعمیر خوابگاه ها و آماده کردن فضای آموزشی دانشگاه ها فراهم کرده است.

علی اکبر رحیمی فرماندار شهرستان طبس، با اشاره به تعداد فوتی‌ها ومصدومان حادثه معدن طبس گفت: در حال حاضر حدود 30 نفر فوتی و 17 نفر مصدوم در این حادثه داشته‌ایم.

بازار طلا و سکه در حالی به استقبال اولین روز پاییز می‌رود که معامله گران شامگاه جمعه 30 شهریور شاهد رخدادی تاریخی در بازار جهانی بودند و قیمت اونس طلا پس از مدت‌ها درجا زدن پشت مرزهای مقاومت‌، مسیر صعودی را در پیش گرفت